جدیدترین داک مایکروسافت ویندوزفون شما را به یک کامپیوتر شخصی تبدیل خواهد کرد

در بخشی از مراسم ویندوز 10 امروز مایکروسافت، این شرکت در کنار دو پرچم‌دار جدید خود، لومیا 950 و 950Xl، از “Display Dock” هم رونمایی کرد. این سخت‌افزار جدید شما را قادر خواهد ساخت تا از ویندوزفون خود، با اتصال موس، کیبورد و نمایشگر، نظیر یک رایانه شخصی استفاده کنید. در واقع این دستگاه یک […]

در بخشی از مراسم ویندوز 10 امروز مایکروسافت، این شرکت در کنار دو پرچم‌دار جدید خود، لومیا 950 و 950Xl، از “Display Dock” هم رونمایی کرد. این سخت‌افزار جدید شما را قادر خواهد ساخت تا از ویندوزفون خود، با اتصال موس، کیبورد و نمایشگر، نظیر یک رایانه شخصی استفاده کنید. در واقع این دستگاه یک پایه برای قابلیت جدید Continuum مایکروسافت است که از سه درگاه یو‌اس‌بی شامل یک درگاه یواس‌بی Type-C به همراه دو درگاه HDMI و درگاه نمایشگر برخوردار است. به وسیله پورت‌های یواس‌بی می‌توان یک یواس‌بی درایو را به آن نیز متصل کرد.

حال شاید بپرسید قابلیت Continuum چگونه است؟ باید در جواب این سؤال گفت که ویندوزفون را بسیار شبیه به یک کامپیوتر مجهز به ویندوز 10 خواهد کرد، اما در واقع نوار وظیفه آن کمی بهبود یافته و در بالای این نوار یک سیگنال‌بار خواهد بود که وظیفه نمایش باتری و همچنین ساعت را بر عهده خواهد داشت. شاید کاملاً شبیه به ویندوز نبوده و تجربه کار با رایانه شخصی را به همراه نداشته باشد، اما می‌توان آن را یک شبیه رایانه دانست که قادر است اپلیکیشن‌های جهانی ویندوز 10 را اجرا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال