سامانه آنلاین صدور کدپستی ۱۰ رقمی راه‌اندازی شد

سامانه جدید آنلاین صدور گواهی کدپستی با امکان دریافت ۴ خدمت پیش‌بینی شده و با توجه به اهمیت اطلاع از کدپستی، راه‌اندازی شد. میرزایی، مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست، در این خصوص گفت: هموطنان عزیز می‌توانند با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی برای دریافت کدپستی محل […]

سامانه جدید آنلاین صدور گواهی کدپستی با امکان دریافت ۴ خدمت پیش‌بینی شده و با توجه به اهمیت اطلاع از کدپستی، راه‌اندازی شد.

میرزایی، مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست، در این خصوص گفت: هموطنان عزیز می‌توانند با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی برای دریافت کدپستی محل سکونت یا محل کسب و کار خود، دریافت گواهی کدپستی و یا ثبت درخواست کدپستی جدید به صورت برخط و الکترونیکی اقدام نمایند.

در این سامانه همچنین امکان ارسال پیامک در زمان ثبت درخواست نیز برای مشتریان فراهم شده است. ارائه خدمات وب سرویس به سایر سازمان‌ها و اشخاص حقوقی از دیگر ویژگی‌های این سامانه به شمار می‌آید، با استفاده از این خدمت سازمان‌ها قادر خواهند بود با استفاده از کدپستی و با شماره تلفن ثابت اطلاعات مکانی متناظر مانند نشانی استاندارد پستی، مختصات جغرافیایی، تلفن ثابت، کد ISIC  کسب و کار و … را به صورت برخط دریافت نمایند.

طبق اظهارات مدیر کل جغرافیایی و کدگذاری شرکت پست، این نرم‌افزار براساس طراحی واکنش‌گرا (Responsive) بوده به گونه‌ای که برای نمایش در موبایل، تبلت و رایانه ظاهری متفاوت و مناسب را دارامی باشد.

کاربران می‌توانند برای دسترسی به این سامانه به نشانی gavahi.post.ir مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال