خبر تعطیلی پست TNT در ایران تکذیب شد

در پی خرید سهام شرکت پست TNT توسط یک شرکت آمریکایی،چندی پیش خبری مبنی بر تعطیلی این شرکت هلندی در ایران منتشر شد. اما نماینده این شرکت در ایران از تداوم فعالیت این شرکت پستی و حتی گسترده‌تر شدن دامنه فعالیت‌ آن خبر داد. آرش دانش، مدیرعامل شرکت تهران ناوگان ترابر، خبر تعطیلی این مجموعه […]

در پی خرید سهام شرکت پست TNT توسط یک شرکت آمریکایی،چندی پیش خبری مبنی بر تعطیلی این شرکت هلندی در ایران منتشر شد. اما نماینده این شرکت در ایران از تداوم فعالیت این شرکت پستی و حتی گسترده‌تر شدن دامنه فعالیت‌ آن خبر داد.

آرش دانش، مدیرعامل شرکت تهران ناوگان ترابر، خبر تعطیلی این مجموعه را رد کرد و گفت: این شرکت همچنان در دفتر سابق واقع در تهران مشغول به فعالیت است و هیچ شعبه و هیچ دفتری تحت نام یا مشخصات دیگر ندارد و فعالیت خود را در قالب پست بین‌المللی تهران ناوگان ترابر ادامه خواهد داد.

طبق اظهارات وی، به زودی با عقد قرارداد‌های جدید با شرکت‌های پستی بین‌المللی خدمات بیشتری در زمینه حمل و نقل جهانی و خدمات پستی بین‌المللی ارائه می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این مجموعه نه تنها شعب و باجه‌هایش تعطیل نشده، بلکه بر تعداد آن‌ها افزوده شده و در پی قراردادهای جدید بین‌المللی، خدمات این پست ایرانی در جهان سریع‌تر و ارزان‌تر شده و با وجود گذشت مدتی از انتشار این خبر، شعب این شرکت پستی در تمامی کشور فعال است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال