تیزر جدید گوشی‌هوشمند Honor 7 منتشر شد: 30 ژوئن زمان معرفی محصول جدید هوآوی

ساعاتی پیش کمپانی چینی هوآوی، تیزری جدید از گوشی‌هوشمند Honor 7 را منتشر ساخت که نشان می‌دهد این گوشی‌هوشمند در تاریخ 30 ژوئن معرفی خواهد شد. اینطور که در تیزر منتشر شده دیده می‌شود، این گوشی‌هوشمند از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد و قرار است تا رقیبی جدی برای محصولات سایر شرکت‌ها باشد. تمامی […]

ساعاتی پیش کمپانی چینی هوآوی، تیزری جدید از گوشی‌هوشمند Honor 7 را منتشر ساخت که نشان می‌دهد این گوشی‌هوشمند در تاریخ 30 ژوئن معرفی خواهد شد. اینطور که در تیزر منتشر شده دیده می‌شود، این گوشی‌هوشمند از سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد و قرار است تا رقیبی جدی برای محصولات سایر شرکت‌ها باشد.

تمامی اطلاعاتی که ماه گذشته از آژانس TENAA درز پیدا کرده بود نیز حقیقت داشتند و Honor 7، با صفحه‌نمایشی 5-اینچی با وضوح تصویر 1080p در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هوآوی قصد دارد تا از چیپ قدرتمند Kirin 935 در این گوشی‌هوشمند استفاده نماید، چیپی قدرتمند که باید منتظر بنچمارک‌های آن باشیم. نسخه‌ی استاندارد گوشی Honor 7 با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود و اگر کاربران قصد پرداخت پول بیشتری را داشته باشند، می‌توانند از مدل دوم این گوشی با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده نمایند. دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگر اپتیکال و باتری 3280 میلی‌آمپرساعتی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید.

در مورد زمان عرضه و قیمتی که هوآوی برای محصول جدید خود در نظر گرفته، هنوز اطلاعاتی در دست نیست و باید تا 30 ژوئن منتظر بمانیم. بدون شک گوشی‌هوشمند Honor 7 با قدرت بالایی که دارد، می‌تواند یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار باشد. نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال