هجدهم آبان، زمان معرفی رسمی ساعت هوشمند 1800 دلاری شرکت Tag Heuer خواهد بود

شرکت سوئیسی Tag Heuer با انتشار جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود اعلام کرد که قصد دارد از اولین ساعت‌هوشمند فوق لوکس خود در تاریخ هجدهم آبان ماه رونمایی کند. این ساعت که Tag Heuer Connected نام گرفته اولین ساعت هوشمند اندرویدی این شرکت خواهد بود که قصد دارد با بزرگانی همچون اپل رقابت کند. این ساعت را Tag […]

شرکت سوئیسی Tag Heuer با انتشار جدیدترین تیزر تبلیغاتی خود اعلام کرد که قصد دارد از اولین ساعت‌هوشمند فوق لوکس خود در تاریخ هجدهم آبان ماه رونمایی کند. این ساعت که Tag Heuer Connected نام گرفته اولین ساعت هوشمند اندرویدی این شرکت خواهد بود که قصد دارد با بزرگانی همچون اپل رقابت کند.

این ساعت را Tag Heuer با همکاری دو شرکت اینتل و گوگل ساخته است. مشارکت گوگل با توجه به اندرویدی بودن آن قابل درک است اما این که اینتل چه نقشی در تولید این ساعت داشته مشخص نیست. براساس شایعات گذشته این شرکت ممکن است از چیپست Quark شرکت اینتل استفاده کند و به همین دلیل است که Tag Heuer ارتباط مستقیمی با اینتل برای ساخت این ساعت داشته است.

معمولا ساعت‌های عادی Tag Heuer در دسته‌بندی ساعت‌های لوکس قرار می‌گیرند و این شرکت قصد دارد همین روند را برای ساعت‌های هوشمند خود نیز در نظر بگیرد. گفته می‌شود قیمت ساعت هوشمند  Tag Heuer حدود 2000 دلار خواهد بود. شاید اگر قیمت این ساعت را با ساعت‌های هوشمند لوکس اپل با قیمت 10هزار دلاری مقایسه کنیم، این ساعت آن چنان‌ هم گران‌قیمت به نظر نرسد. مدیر عامل شرکت Tag Heuer در مورد قیمت گذاری این ساعت این گونه حرف خود را بیان کرده است:

” در ابتدا فکر کردیم که ممکن است قیمت ساعت گران‌تر از آن چیزی شود که مردم انتظار دارند اما اپل با معرفی ساعت‌هوشمند خود به ما نشان داد که می‌توان ساعت‌های هوشمند با قیمت‌های بالا را نیز عرضه کرد و آن‌ها را به فروش رساند.”

هنوز تصویر واضحی از ساعت هوشمند این شرکت منتشر نشده است اما گفته می‌شود که ساعت هوشمند شرکت Tag Heuer شباهت بسیاری به ساعت‌های سری  Carrera این شرکت خواهد داشت. نکته‌ی جالب در مورد این ساعت آن است که می‌توان با گذشت زمان سخت‌افزار آن را به روز کرد بنابراین کاربر نیازی به نگرانی مبنی بر قدیمی شدن ساعت 1800 دلاری خود نخواهد داشت.

درهرصورت می‌توان اطلاعات بیشتری از این ساعت را هنگام معرفی رسمی آن کسب کرد. پس بهتر است تا هجدهم آبان صبر کنیم تا ببینیم یکی از معدود رقبای ساعت‌های هوشمند لوکس اپل، قصد دارد خود را چگونه وارد این عرصه کند. به نظر شما ساعت هوشمند شرکت Tag Heuer چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال