هواوی فبلت رده‌بالای Mate 8 را پنجم آذرماه رونمایی خواهد کرد

تاکنون تنها در اخبار و گزارشات متعدد آمده بود که قرار است هواوی از نسل بعدی چیپست‌های اختصاصی خود موسوم به Kirin 925 طی مراسمی در تاریخ چهاردهم آبان‌ماه رونمایی کند؛ ولی هیچ اطلاعاتی مبنی به تاریخ معرفی گوشی‌هوشمند Mate 8 که در واقع اولین گوشی‌هوشمند مجهز به این چبپست جدید است، منتشر نشده بود. […]

تاکنون تنها در اخبار و گزارشات متعدد آمده بود که قرار است هواوی از نسل بعدی چیپست‌های اختصاصی خود موسوم به Kirin 925 طی مراسمی در تاریخ چهاردهم آبان‌ماه رونمایی کند؛ ولی هیچ اطلاعاتی مبنی به تاریخ معرفی گوشی‌هوشمند Mate 8 که در واقع اولین گوشی‌هوشمند مجهز به این چبپست جدید است، منتشر نشده بود.

mate 8 teaser

حالا به لطف تیزر تبلیغاتی جدید هواوی که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید، مشخص گردیده که پرچم‌دار جدید هواوی، میت 8، قرار است در تاریخ 5 آذرماه رسماً معرفی گردد.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، آن‌چنان که تاکنون می‌دانیم، میت 8 هواوی از یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسل، حافظه‌های رم 3 و 4 گیگابایتی و همچنین حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی، سنسوری 13 مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. گفته شده میت 8 هواوی از دو سیم‌کارت همزمان فعال به همراه کارت حافظه میکرواس‌دی پشتیبانی خواهد کرد.

گفتنی است که نسخه دارای رم 3 گیگابایتی این فبلت رده‌بالا، قیمتی 520 دلاری خواهد داشت و قیمت نسخه دارای رم 4 گیگابایتی آن نیز چیزی در حدود 610 دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال