مشخصات فنی و قابلیت های شارژر بیسیم تریو سامسونگ

سامسونگ در آخرین رویداد آنلاین خود عنوان کرده بود علاوه بر محصولات جدید مانند گلکسی تب A7 و گلکسی فیت 2 شارژر بی‌سیم تریو را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر جدید سامسونگ با قابلیت شارژ بی سیم به طور همزمان می‌تواند گجت هایی مانند گوشی […]

سامسونگ در آخرین رویداد آنلاین خود عنوان کرده بود علاوه بر محصولات جدید مانند گلکسی تب A7 و گلکسی فیت 2 شارژر بی‌سیم تریو را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شارژر جدید سامسونگ با قابلیت شارژ بی سیم به طور همزمان می‌تواند گجت هایی مانند گوشی تبلت و یا ساعت هوشمند را شارژ کند. پیش از این اطلاعات فنی زیادی در مورد این شارژر منتشر نشده بود. بر اساس اطلاعات وب سایت سامسونگ این شارژر دارای شش سیم پیچ برای شارژ کردن گجت ها است و فناوری شارژ سریع ۹ واتی نیز در آن تعبیه شده است. این دستگاه علاوه بر سازگاری با استاندارد Qi قادر است با حداقل سرعت ۵ وات دیگر دستگاه های مورد نظر را نیز شارژ کند. همچنین کلیه دستگاه‌هایی که درون قابی با ضخامت کمتر از ۳ میلیمتر قرار داشته باشند نیز بوسیله این شارژر شارژ خواهند شد.

این شارژر نشانگر های LED مختلفی روی خود دارد که هر کدام از آن ها وضعیت شارژ دستگاه های مختلف را نشان می دهد. در نتیجه می توان از میزان شارژ هر کدام از دستگاه ها اطلاع یافت. وزن این دستگاه ۳۲۰ گرم و در ابعاد ۲۴۸ در 68 سانتیمتر به بازار عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال