درز مشخصات گلکسی Grand On سامسونگ توسط آژانس TENNA؛ رم یک گیگابایتی، چیپست اگزینوس 3475

گوشی‌هوشمند گلکسی Grand On سامسونگ با شماره مدل SM-G5500، توانست گواهی تأیید سازمان رگلاتوری TENNA کشور چین را دریافت کند. طبق معمول همیشه، هر دستگاهی که موفق به اخذ این گواهی می‌شود، در اطلاعات منتشر شده توسط این آژانس مشخصات گوشی هم قید می‌شود و به طبع گلکسی Grand On سامسونگ هم از این قاعده […]

گوشی‌هوشمند گلکسی Grand On سامسونگ با شماره مدل SM-G5500، توانست گواهی تأیید سازمان رگلاتوری TENNA کشور چین را دریافت کند. طبق معمول همیشه، هر دستگاهی که موفق به اخذ این گواهی می‌شود، در اطلاعات منتشر شده توسط این آژانس مشخصات گوشی هم قید می‌شود و به طبع گلکسی Grand On سامسونگ هم از این قاعده مستثنا نبوده و مشخصات سخت‌افزاری آن به بیرون درز کرده است. بر اساس این گزارش، گوشی جدید سامسونگ، از یک صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و چیپست دو هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز که شایعات پیشین از آن به عنوان اگزینوس 3475 نام برده‌اند، برخوردار است. در گزارش TENNA آمده که این دستگاه مجهز به حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت حافظه میکرو‌اس‌دی تا 128 گیگابایت خواهد بود.

آنچه‌ که تا اینجا از مشخصات عنوان شده می‌توان استنباط کرد این است که شاهد یک گوشی میان‌رده و ارزان قیمت خواهیم بود. در حالی که هیچ گزارشی مبنی بر قیمت دقیق آن منتشر نشده اما وب‌سایت هندی Zauba که در زمینه تجارت و صادرات فعالیت دارد، قیمت آن را در حدود 104 دلار تخمین زده است. نمی‌توان انتظار داشت که قیمت عنوان شده توسط این سایت، قیمت خرده‌فروشی دستگاه باشد، اما می‌تواند به قیمت نهایی نزدیک بوده و رنج قیمتی آن را مشخص کند.

از جمله سایر ویژگی‌های دستگاه می‌توان به برخورداری از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی، اندروید 5.1 آب‌نبات‌چوبی و پشتیبانی از ارتباطات مخابراتی TD-LTE،LTE FDD،GPRS و EDGE نیز اشاره کرد.

حالا با توجه به اینکه گلکسی Grand On توانسته گواهی TENNA را اخذ کند، می‌توان انتظار داشت که رونمایی سامسونگ از آن به‌زودی انجام شود. به خاطر داشته باشید که این همان گوشی هوشمندی است که پیش از این با نام گلکسی O5 شایعات آن منتشر شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال