تسلا بیش از 232 هزار تقاضا برای خودروی الکتریکی Model 3 دریافت کرده است

روز گذشته شاهد معرفی رسمی خودروی الکتریکی و هوشمند Model 3 توسط تسلا بودیم، محصولی که جزو خودروهای ارزان‌قیمت به حساب آمده و با هدف در دسترس قرار گرفتن خودروهای الکتریکی برای همگان تولید شده است. روز گذشته تسلا اعلام کرده بود که تا کنون 115000 دستگاه از این خودرو را پیش‌فروش کرده و از […]

روز گذشته شاهد معرفی رسمی خودروی الکتریکی و هوشمند Model 3 توسط تسلا بودیم، محصولی که جزو خودروهای ارزان‌قیمت به حساب آمده و با هدف در دسترس قرار گرفتن خودروهای الکتریکی برای همگان تولید شده است. روز گذشته تسلا اعلام کرده بود که تا کنون 115000 دستگاه از این خودرو را پیش‌فروش کرده و از این تعداد بالای درخواست‌ها نیز بسیار خوشحال بوده است.

حالا آقای ایلان ماسک، مدیر ارشد اجرایی و رئیس شرکت تسلا از افزایش پیدا کردن تعداد پیش‌فروش‌ها و تقاضاهای کاربران به 232 هزار دستگاه خبر داده است. رقم دقیق مربوط به تعداد خودروهای پیش‌فروش شده از این خودرو درست یک روز پس از معرفی رسمی آن، 180,000 دستگاه اعلام شده بود که نشان از محبوبیت بسیار بالای این شرکت و خودروهای الکتریکی و البته اعتماد بالای مردم دارد. آنها خودرویی را پیش‌خرید کرده‌ بودند که تا کنون حتی شکل ظاهری آنها را ندیده بودند! البته تعداد این افراد 115 هزار نفر بود، اما تصور کنید که 115 هزار نفر بدون اینکه خودرویی را دیده باشند، 1000 دلار پول را برای پیش‌خرید کردن این محصول پرداخت کرده بودند.

در مورد قیمت خودروی الکتریکی Model 3 نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول به صورت میانیگین، 43000 دلار قیمت دارد و قیمت پایه آن نیز 35000 دلار خواهد بود. ایلان ماسک همزمان با اعلام این ارقام، امید خود به آینده خودروهای الکتریکی و دنیای روشنی که پیش روی این صنعت وجود دارد را نیز نشان داده است.

از آنجایی که تسلا موفق شده در این زمان کوتاه، بیش از 232 هزار سفارش را دریافت نماید، می‌توانیم بگوییم که از حالا تسلا سود بسیار خوبی خواهد داشت و جایگاه این شرکت در دنیای خودروسازان و خودروهای الکتریکی نیز بسیار بهتر از گذشته خواهد شد. اما این مورد را نیز باید در نظر بگیریم که تسلا سال گذشته تنها 50 هزار دستگاه خودروی الکتریکی را تولید و عرضه نمود و افزایش دادن تعداد تولید خودروهای خود تا این حد، کاری واقعا سخت خواهد بود. ایلان ماسک در این مورد هم در جمله‌ای کوتاه، اینطور اعلام کرده: “بی‌شک باید به فکر برنامه‌هایی جدید برای تولید خودروهای خود باشیم …”.

تصور می‌کنید که خودروی الکتریکی Model 3 تا چه اندازه می‌تواند در بازار خودروهای الکتریکی موفق ظاهر شود؟ آیا پس از عرضه شدن این خودرو و ورود رسمی آن به بازار خودروهای هوشمند، تعداد سفارش‌ها می‌تواند به 300 هزار سفارش یا بیشتر هم برسد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال