شایعه: مدل ارتقا یافته خودروی Tesla Model S هفته آینده رونمایی خواهد شد

به تازگی شرکت تسلا از خودروی الکتریکی جدید خود موسوم به Model 3 رونمایی کرده و مدتی است که این خودرو در صدر اخبار حوزه خودروهای الکتریکی است. به نظر می‌رسد اخبار شرکت تسلا در بازه کنونی تمامی نداشته و شایعات جدید اشاره به یک Model S ارتقاء یافته‎ی گران قیمت تر دارند که خبرهای […]

به تازگی شرکت تسلا از خودروی الکتریکی جدید خود موسوم به Model 3 رونمایی کرده و مدتی است که این خودرو در صدر اخبار حوزه خودروهای الکتریکی است. به نظر می‌رسد اخبار شرکت تسلا در بازه کنونی تمامی نداشته و شایعات جدید اشاره به یک Model S ارتقاء یافته‎ی گران قیمت تر دارند که خبرهای مربوط به آن از ماه گذشته شروع شد، و حالا جزییات بیشتری در رابطه با این ماشین برقی شنیده می‎شود. طبق گفته‎ی “تیم استیون” از سایت CNET، این مدل ارتقا یافته امکان دارد همین اوایل هفته‎ی آتی رونمایی شود، این احتمال براساس اطلاعاتی است که از یک منبع اطلاعاتی داخل شرکت تسلا به دست آمده است. این گزارش ادعا دارد که تسلا قصد ایجاد تغییراتی در جهت “لوکس کردن” خودرودی پرچم‎دار خود دارد، هم به صورت خارجی هم داخلی، از این نظر که تیم آقای ایلان ماسک قصد دارد با شرکت‎های مرسدس بنز، BMW و آئودی رقابت کند.
گفته می‎شود نسخه‎ی تغییر یافته‎ی مدل اس دارای طراحی جدید در بخش جلوی خودرو باشد و صندلی‎ها و چراغ‎های ال‎ای‎دی آن تازه شوند. متاسفانه، سخنی از میزان قیمتی که این تغییرات به همراه خواهد داشت نیست، ولی اینطور که به نظر می‎رسد خیلی زودتر از انتظارمان از آن با اطلاع می‎شویم.

فعلا، یکی از سخنگویان شرکت تسلا در بیان اظهاری به سایت Engadget اعلام داشت:
“ما در رابطه با شایعات یا فرضیاتی که در مورد نسخه‎های آتی محصولات شرکت شکل می‎گیرند، نظری نمی‎دهیم. تسلا دائما در حال نوآوری و اضافه کردن قابلیت‎های جدید به خودروهای ما است تا همیشه خودروهای تسلا برای مشتریان فعلی و آتی ما بهتر شوند. ما به شکل غیر ثابتی در بخش‎های مختلف جهان بر روی خودروهای خود قیمت گذاری می‎کنیم که در این رابطه باید ما قیمت را با نرخ‎های تبدیل ارز خارجی تطابق دهیم. ما این اطلاع را به مشتریان خود می‎دهیم که بعضی از قیمت‎ها در اوایل ماه آوریل تغییر خواهند داشت. ما همیشه افرادی را که به خرید مدل اس علاقه دارند تشویق می‎کنیم سفارش‎های خود را بدهند تا از همین امروز شروع به لذت بردن از مزایای متعدد Model S کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال