تسلا برای تولید صفحه‌نمایش خودروی Model 3 دست به دامن ال‌جی می‌شود

همان‌طور که اطلاع دارید، پس از معرفی رسمی خودروی Model 3 توسط تسلا، تعداد سفارشاتی که این شرکت دریافت کرده بسیار بالا بوده و روز گذشته نیز ایلان ماسک اعلام کرد که تعداد این سفارشات به 232 هزار درخواست رسید. اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که تسلا چگونه می‌خواهد قطعات مورد نیاز […]

همان‌طور که اطلاع دارید، پس از معرفی رسمی خودروی Model 3 توسط تسلا، تعداد سفارشاتی که این شرکت دریافت کرده بسیار بالا بوده و روز گذشته نیز ایلان ماسک اعلام کرد که تعداد این سفارشات به 232 هزار درخواست رسید. اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که تسلا چگونه می‌خواهد قطعات مورد نیاز این خودروها را تامین نموده و آنها را به موقع در اختیار خریداران قرار دهد؟

پاسخ این سوال ساده است؛ همکاری با شرکت‌های بزرگ دیگر می‌تواند تنها راه تسلا برای عرضه به موقع خودروهایش باشد. طبق اخبار جدیدی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده، مدیران تسلا در حال مذاکره با شرکت ال‌جی بوده تا این شرکت کره‌ای نمایشگرهای 15 اینچی کابین این خودروها را تولید نماید. متاسفانه هیچ صحبت رسمی دیگری در این زمینه وجود ندارد و حتی مشخص نیست که تسلا از تامین‌کننده‌ای که برای تولید نمایشگرهای بیشتر برای خودروهای Model S و Model X (که حتی هنوز نام آن شرکت را نیز نمی‌دانیم) کمک خواهد گرفت یا نه. اما کاملا مشخص است که هیچ چیزی نمی‌تواند رویای شرکت تسلا برای تولید انبوه خودروهای الکتریکی را به تعویق بیندازد!

از جهتی این خبر می‌تواند برای شرکت ال‌جی نیز بسیار خوب باشد چرا که این کمپانی بزرگ که به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده صفحه‌نمایش‌ها در جهان شناخته می‌شود، تنها در زمینه‌ی گوشی‌های هوشمند، کامپیوترها و تلویزیون‌ها فعالیت داشته و ورود آن به صنعت خودروهای الکتریکی و تولید تعداد بالای نمایشگرهای خودروی Model 3، می‌تواند آینده‌ی بسیار خوبی را برای این شرکت رقم زند. همچنین این همکاری می‌تواند علاوه بر احتمال تعامل بیشتر با شرکت تسلا در آینده، جای پای ال‌جی را در صنعت خودروهای الکتریکی و هوشمند باز کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال