پیام متنی به قابلیت‌های کلاب هاوس اضافه شد

با اضافه شدن چت متنی به کلاب هاوس اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می توانند علاوه بر گفتگوی صوتی از پیام متنی نیز برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس با اعلام اضافه شدن قابلیت In-Room Chat از تغییر بزرگ در این شبکه اجتماعی خبر داد. […]

با اضافه شدن چت متنی به کلاب هاوس اکنون کاربران این شبکه اجتماعی می توانند علاوه بر گفتگوی صوتی از پیام متنی نیز برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس با اعلام اضافه شدن قابلیت In-Room Chat از تغییر بزرگ در این شبکه اجتماعی خبر داد. این پلتفرم که در سال ۲۰۲۰ تنها برای گفتگوی صوتی زنده راه اندازی شده بود. اکنون به کاربران خود اجازه استفاده از پیام متنی برای تعامل بیشتر داده است.

طبق معرفی قابلیت In-Room Chat در وبلاگ کلاب هاوس تمامی کاربران علاوه بر صدا می توانند از طریق متن نیز در مکالمات زنده حضور پیدا کنند. قابلیت جدید In-Room Chat همانند برنامه های زوم و اسکایپ امکان چت متنی را در تمامی اتاق‌های زنده فراهم می کند.

البته ناظران اتاق می‌توانند به طور کلی این قابلیت را از شروع ۱ اتاق جدید غیرفعال کنند و یا متن ارسال شده کاربران را حذف کنند. کلیه اتاق های دارای چت متنی فعال به یک آیکون اختصاصی در پایین سمت چپ مجهز می شوند که نشان می دهد امکان تعامل متنی نیز بین کاربران این اتاق وجود دارد. همچنین کلیه کاربران در صورت پایان یافتن گفتگو نیز می توانند چت های ارسال شده را بخوانند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال