احتمالاً زوم ۱۰ برابری از گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ اولترا حذف خواهد شد

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا را با دوربین تله فوتو بدون قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری عرضه می‌کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ دارای قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری در دوربین تله فوتو نخواهد بود. یکی از این منابع […]

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا را با دوربین تله فوتو بدون قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی منابع آگاه اعلام کردند گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ دارای قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری در دوربین تله فوتو نخواهد بود. یکی از این منابع آیس یونیورس است که در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد سامسونگ قصد دارد دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی ۱۰ برابری در گلکسی اس ۲۴ اولترا را کنار بگذارد. به نظر می‌رسد این حساب کاربری اطلاعات دقیقی داشته و از صحت گفته‌های خود نیز مطمئن است.

سامسونگ قصد دارد در گلکسی اس ۲۴ اولترا از دو دوربین زوم استفاده کند. یکی از آنها یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی است که دارای بزرگنمایی ۳ برابری بوده و دیگری دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است که می‌تواند بزرگنمایی ۵ برابری ارائه کند.

این حساب کاربری یک ماه پیش اعلام کرده بود حسگر ۱۰ مگاپیکسلی در دوربین زوم ۳ برابری گلکسی اس ۲۳ اولترا در نسل بعدی آن وجود ندارد. همچنین سامسونگ در گوشی جدید اس ۲۴ قصد دارد از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند. سامسونگ برخلاف ادعای قبلی تصمیم دارد از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در دوربین مجهز به زوم ۵ برابری استفاده کند.

در این بین برخی از منابع خبر افزایش قیمت گوشی سامسونگ در نسل جدید را افشا کرده‌اند. البته با توجه به اینکه اپل گوشی‌های نسل جدید آیفون را بدون افزایش قیمت عرضه کرده است ممکن است سامسونگ نیز گوشی‌های جدید خود را بدون تغییر و با همان قیمت قبلی به بازار عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال