[IFA 2015] تصاویر ساعت‌هوشمند Watch Urbane Luxe شرکت LG با طلای 23 عیار

پیشتر ال‌جی ساعت هوشمند Watch Urbane Luxe خود را با طلای 23 عیار معرفی نموده و مشخصات کلی آن نیز به صورت کامل، در خبری که دو روز پیش منتشر کردیم، آمده است. اما پریروز، تنها شاهد معرفی این ساعت بودیم و هیچ تصویر زنده‌ و یا نمایش زنده‌ای از این محصول انجام نگرفت. اما IFA 2015، بهترین […]

پیشتر ال‌جی ساعت هوشمند Watch Urbane Luxe خود را با طلای 23 عیار معرفی نموده و مشخصات کلی آن نیز به صورت کامل، در خبری که دو روز پیش منتشر کردیم، آمده است. اما پریروز، تنها شاهد معرفی این ساعت بودیم و هیچ تصویر زنده‌ و یا نمایش زنده‌ای از این محصول انجام نگرفت. اما IFA 2015، بهترین محلی بود که ال‌جی می‌توانست برای معرفی محصولش انتخاب نماید. البته در این نمایشگاه، قرار نبود این ساعت از جای خود تکان بخورد و از پیش، در یک محفظه‌ی شیشه‌ای نمایش داده شده بود و هیچ کسی اجازه‌ی دست زدن به آن را نیز نداشت!

برخی از اخبار و اطلاعات نیز نشان می‌دهند که خود ال‌جی تنها همین یک ساعت را داشته و هنوز تعداد بیشتری از آن را تولید نکرده! البته اگر تعداد زیادی از این ساعت نیز تولید میشد، دلیل نمیشد که بازدیدکنندگان بخواهند برای امتحان هم که شده، ساعتی به این گرانی را دست خود کنند!

The 23-karat Watch Urbane Luxe is so fancy, even LG only has one 2

پیشتر شاهد معرفی نسخه‌ی معمولی از این ساعت با نام Watch Urbane بوده‌ایم، ساعتی که به سیستم‌عامل اندروید وِر مجهز شده است و اعلام شده که سیستم‌عامل iOS را نیز پشتیبانی می‌کند.

The 23-karat Watch Urbane Luxe is so fancy, even LG only has one 3

تولید ساعت‌های هوشمند لوکس، در حال حاضر یک تجارت بسیار بزرگ به حساب می‌آید و پس از عرضه‌ی نسخه‌ی طلا از ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch Edition، حالا عرضه‌ی این ساعت هوشمند می‌تواند این تجارت را بیشتر از قبل توسعه دهد.

The 23-karat Watch Urbane Luxe is so fancy, even LG only has one 4

 البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شاید در نگاه اول، تفاوت زیادی بین این ساعت و نسخه‌ی طلایی رنگ آن وجود نداشته باشد و حتی شاید بخواهید افراد زیادی را پس از خرید نسخه‌ی طلایی رنگ ساعت Watch Urbane متقاعد نمایید که ساعت شما، مدل گران‌قیمت این ساعت نیست.

با این حال ال‌جی تنها 500 عدد از این ساعت هوشمند را تولید خواهد نمود و آن را در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد. نظر شما در مورد ساعت هوشمند ال‌جی با طلای 23 عیار چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال