قابلیت کاربردی ضبط و بازپخش محتوای صوتی چت روم ها در کلاب هاوس فعال شد

طبق گفته کلاب هاوس با کمک قابلیت کاربردی Replay اکنون کاربران می توانند محتوای صوتی چت روم ها را ضبط کرده و آن را باز پخش کنند. کاربرانی که رویدادی را در چت روم ها از دست داده باشند می‌توانند با ضبط آن در زمانی دیگر به این محتوای صوتی دسترسی داشته باشند. به گفته […]

طبق گفته کلاب هاوس با کمک قابلیت کاربردی Replay اکنون کاربران می توانند محتوای صوتی چت روم ها را ضبط کرده و آن را باز پخش کنند. کاربرانی که رویدادی را در چت روم ها از دست داده باشند می‌توانند با ضبط آن در زمانی دیگر به این محتوای صوتی دسترسی داشته باشند. به گفته کلاب هاوس از امروز این قابلیت برای کاربران اندروید و iOS در دسترس خواهد بود. البته کاربران در صورت تمایل می توانند این قابلیت را غیرفعال کنند. در صورت فعال سازی نیز محتوای صوتی ضبط شده و کاربران پس از اتمام جلسات می‌توانند مجدداً به آنها گوش دهند‌.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، پیش از این کاربران تنها در زمان حضور در چت روم ها امکان گوش دادن به محتوای صوتی را داشتند و میزبان ها نمی توانستند برای بار دیگر محتوای صوتی را باز پخش کنند. کاربرانی که در زمان جلسه غایب بودند پس از آن امکان دسترسی به محتوای چت روم ها را نداشتند. این قابلیت کمک خواهد کرد تا این مشکل کاربران برطرف شود.

 علاوه بر آن امکان اشتراک محتوای ضبط و یا دانلود شده نیز در این شبکه اجتماعی فراهم شده است. حتی می توان از محتوای ضبط شده نیز کلیپ های ۳۰ ثانیه ای تهیه کرد. سرعت پخش محتوای ضبط شده نیز با یک و نیم تا دو برابر امکان پذیر است. از طرفی این قابلیت به مدیران چت روم ها امکان می دهد تا افرادی که به محتوای ضبط شده گوش دادند را شناسایی کنند. کلاب هاوس تلاش کرد تا با کمک این قابلیت به محبوبیت پلتفرم خود اضافه کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال