نسخه اندروید اپلیکیشن کلاب هاوس هم اکنون در بازار قابل دریافت است

روز گذشته اپلیکیشن کلاب هاوس برای کاربران اندرویدی منتشر شد و پس از آن در پلی استور گوگل نیز قرار گرفت. هم اکنون کاربران ایرانی این اپلیکیشن می توانند برای نصب آن از پلتفرم بازار نیز اقدام کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شبکه اجتماعی کلاب هاوس بر مبنای گفتگوی صوتی ساخته شده است […]

روز گذشته اپلیکیشن کلاب هاوس برای کاربران اندرویدی منتشر شد و پس از آن در پلی استور گوگل نیز قرار گرفت. هم اکنون کاربران ایرانی این اپلیکیشن می توانند برای نصب آن از پلتفرم بازار نیز اقدام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، شبکه اجتماعی کلاب هاوس بر مبنای گفتگوی صوتی ساخته شده است و در آن کاربران به عنوان شنونده در اتاق جمع شده و به صحبتهای فرد سخنران گوش خواهند داد. تنها ادمین هر اتاق قادر است اجازه صحبت به دیگر افراد را صادر کند.

شروع کار اپلیکیشن کلاب هاوس از سال گذشته میلادی بوده و برای اولین بار از نسخه IOS شروع شد. پس از آن و به دلیل رویکرد متفاوت توانست به محبوبیت بالایی در میان کاربران فضای مجازی دست پیدا کند. پس از آن کلاب هاوس تلاش کرد تا پلتفرم اندروید خود را به طور رسمی منتشر کند. پیش از آن کاربران با استفاده از اپلیکیشن های غیر رسمی درین برنامه حضور پیدا کرده بودند. اما اکنون این شبکه اجتماعی در دسترس همه افراد دارای گوشی های هوشمند قرار گرفته است. البته با وجود انتشار نسخه بتا هنوز هم کاربران تنها با استفاده از دعوتنامه از سوی اعضای دیگر وارد این شبکه اجتماعی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال