فروشگاه آنلاین اپل، پیش از رونمایی از آیفون‌های جدید غیرفعال شد

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، فروشگاه آنلاین اپل استور قبل از مراسم رونمایی اپل از آیفون‌های جدید که Hey Siri نام گرفته است، از ساعاتی پیش غیرفعال شده است. هرچند که انتظار نمی‌رود این فروشگاه نسل جدید آیفون، آیپد پرو و اپل‌ تی‌وی را قبل از رونمایی برای فروش قرار دهد، اما پس از اتمام مراسم با […]

همان‌گونه که انتظار می‌رفت، فروشگاه آنلاین اپل استور قبل از مراسم رونمایی اپل از آیفون‌های جدید که Hey Siri نام گرفته است، از ساعاتی پیش غیرفعال شده است. هرچند که انتظار نمی‌رود این فروشگاه نسل جدید آیفون، آیپد پرو و اپل‌ تی‌وی را قبل از رونمایی برای فروش قرار دهد، اما پس از اتمام مراسم با اطلاعات و مشخصات محصولات جدید به‌روزرسانی شده و در دسترس قرار خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که بند‌های جدید ساعت هوشمند اپل و همچنین ساعت اسپرت طلایی این شرکت پس از اتمام مراسم بلافاصله برای فروش در دسترس قرار گیرند.

Apple-Store-Down-Hey-Siri

در طراحی جدید وب‌سایت اپل، علی‌رغم اینکه انتظار می‌رفت آیکون فروشگاه در پایین سایت قرار گیرد، ای شرکت وب‌سایت خود را با فروشگاه آن یکپارچه‌سازی کرده است و کاربر مستقیماً به فروشگاه هدایت می‌شود. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد فعلاً سنت از دسترس خارج کردن فروشگاه خود را با پیغام ” برمی‌گردیم” ادامه دهد. چیزی به رونمایی از محصولات جدید این شرکت نمانده است، پس از آن فروشگاه به حالت عادی بر خواهد گشت، کما اینکه در حال حضار صفحه اصلی و صفحات محصولات دیگر در دسترس است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال