ایسوس از تبلت ZenPad Z8 رونمایی کرد؛ صفحه نمایش 7.9 اینچی و چیپ اسنپ‌دراگون 650

اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات‎متحده Verizon به مشتریان خود تبلت جدیدی را پیشنهاد می‎دهد. این تبلت محصول شرکت ایسوس بوده و ZenPad Z8 نام دارد که ماه گذشته اولین تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرده بود. تبلت ZenPad Z8 دارای یک صفحه‎ی نمایش 7.9 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است. در بحث سخت‎افزار […]

اپراتور مخابراتی بزرگ ایالات‎متحده Verizon به مشتریان خود تبلت جدیدی را پیشنهاد می‎دهد. این تبلت محصول شرکت ایسوس بوده و ZenPad Z8 نام دارد که ماه گذشته اولین تصاویر آن به بیرون درز پیدا کرده بود.

تبلت ZenPad Z8 دارای یک صفحه‎ی نمایش 7.9 اینچی با فناوری IPS و رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل است. در بحث سخت‎افزار یک چیپست اسنپ‎دراگون 650 شش هسته‎ای با یک پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 510 به این دستگاه قدرت پردازش می‌بخشد. این تبلت دارای 2 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 16 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی است. در بحث تجهیزات تصویربرداری، محصول جدید ایسوس مطابق با آنچه در اکثر تبلت‌های بازار می‌بینینم، از یک دوربین با سنسور ضعیف 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ایسوس از تبلت ZenPad Z8 رونمایی کرد؛ صفحه نمایش 7.9 اینچی و چیپ اسنپ‌دراگون 650

ویژگی‎های دیگر این تبلت عبارتند از اسپیکرهای دوگانه در جلو با پشتیبانی از فناوری DTS-HD، در نتیجه خروجی صدای این تبلت باید بی‎نظیر باشد. هم‎چنین وجود یک پورت یو‎اس‎بی Type-C، پشتیبانی از شبکه‎ی 4G LTE، بلوتوث و شبکه‎ی وای‎فای a/c  جزو سایر قابلیت‎های این تبلت بوده و کل این ویژگی‎ها در دستگاهی به وزن 320 گرم قرار گرفته است. طبق اعلام رسمی شرکت ایسوس، باتری تبلت ZenPad Z8 باید تا حداکثر 13 ساعت دوام بیاورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال