دومین گوشی‌هوشمند قابل شستشو با نام Rafre معرفی شد

شاید یک گوشی‌‌هوشمند قابل شستشو در میان گوشی‌های متنوع بازار کافی نباشد و به همین علت شرکت Kyocera از دومین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Rafre پرده برداشت. اولین گوشی‌هوشمند قابل شستشوی شرکت مورد اشاره در سال 2015 روانه بازار شد و حالا دومین گوشی‌ از سوی این شرکت معرفی شده است. دومین گوشی‌ قابل شستشوی شرکت Kyocera همانند اولین […]

شاید یک گوشی‌‌هوشمند قابل شستشو در میان گوشی‌های متنوع بازار کافی نباشد و به همین علت شرکت Kyocera از دومین گوشی‌هوشمند خود موسوم به Rafre پرده برداشت. اولین گوشی‌هوشمند قابل شستشوی شرکت مورد اشاره در سال 2015 روانه بازار شد و حالا دومین گوشی‌ از سوی این شرکت معرفی شده است.

دومین گوشی‌ قابل شستشوی شرکت Kyocera همانند اولین گوشی این شرکت از مشخصه‌های فنی در حد یک میان‌رده برخوردار است اما این ویژگی‌های این گوشی نظیر قابلیت شستشو با کف صابون و استفاده از نمایشگر گوشی حتی در حالت خیس است که این گوشی را از دیگر گوشی‌های موجود در بازار متمایز کرده است.

این گوشی حتی در مقابل آب داغ نیز می‌تواند دوام بیاورد بنابراین از این جهت نیز نیازی به نگرانی نخواهید داشت. گوشی Rafre به برنامه‌ی آشپزی نیز مجهز شده که از حرکات دست به طور کامل پشتیبانی می‌کند تا کاربران نیازی به لمس نمایشگر برای استفاده از این برنامه نداشته باشند.

گوشی قابل شستشوی جدید شرکت Kyocera دارای نمایشگری 5 اینچی بوده که رزولوشن اچ‌دی را به کاربران تحویل می‌دهد. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی که توسط کارت میکرو‌اس‌دی تا 200 گیگابایت نیز قابل افزایش است از دیگر مشخصه‌های این گوشی به شمار می‌رود.

دوربین اصلی این گوشی به سنسوری 13 مگاپیکسلی تجهیز گردیده که با استفاده از تکنولوژی AINOS به پردازش تصاویر می‌پردازد. علاوه بر این، قابلیت تشخیص خودکار فوکس فازی نیز در دوربین اصلی این گوشی قرار گرفته است. دوربین جلوی این گوشی نیز به سنسوری 5 مگاپیکسلی مجهز گردیده است.

محصول جدید قابل شستشوی شرکت Kyocera با اندروید نوقا وارد بازار خواهد شد و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی را با خود یدک می‌کشد. این گوشی در رنگ‌های سفید، قرمز و آبی روشن در کشور ژاپن برای فروش قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال