نسخه آبی رنگ گلکسی نوت 7 سامسونگ Blue Coral نام خواهد داشت

دیروز در خبری اعلام شد که ایوان بلاستر، افشاگر مشهور توییتری، طی توییتی در صفحه اجتماعی خود، لوگوی رسمی گوشی هوشمند گلکسی نوت سامسونگ را منتشر کرده است. با نگاهی به این لوگو متوجه خواهیم شد که شرکت سامسونگ دیگر از نام گلکسی نوت 6 استفاده نکرده و در واقع برای پرچم‌دار فبلت‌های آینده خود از عدد […]

دیروز در خبری اعلام شد که ایوان بلاستر، افشاگر مشهور توییتری، طی توییتی در صفحه اجتماعی خود، لوگوی رسمی گوشی هوشمند گلکسی نوت سامسونگ را منتشر کرده است. با نگاهی به این لوگو متوجه خواهیم شد که شرکت سامسونگ دیگر از نام گلکسی نوت 6 استفاده نکرده و در واقع برای پرچم‌دار فبلت‌های آینده خود از عدد 7 استفاده خواهد کرد. از طرفی قبلا هم در مورد علت به وجود آمدن این موضوع طی خبری با شما صحبت کردیم. اینکه شرکت کره‌ای می‌خواهد از نظر عدد، فبلت خود را با پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند خود، گلکسی اس 7 هماهنگ سازد.

در حقیقت زمانی که یک خریدار قصد دارد فبلت آینده این شرکت را خریداری نماید، ممکن است با برخورد به نام نوت 6، فکر کند که ویژگی‌ها و مشخصات فنی این گوشی یک نسخه قدیمی‌تر از گلکسی اس 7 باشد. اولین فبلت این شرکت با نام گلکسی نوت در سال 2011 معرفی شد. سال بعد از آن بود که گلکسی اس سامسونگ معرفی شد. با این احتساب همیشه عدد انتهایی نام سری گلکسی نوت می‌بایست یکی کمتر از سری اس این شرکت می‌بود.

در واقع باید گفت که افشای تصویر این لوگو، چیز بیشتری از نام گلکسی نوت 7 را مشخص می‌سازد. این که علاوه بر تایید این نام، طراحی ظاهری آن نیز از این رو لو رفته است. از طرفی همان‌طور که در این تصویر شاهد آن هستید، رنگ آبی این فبلت یکی از گزینه‌های پیش روی خریداران خواهد بود. البته شرکت سامسونگ به منظور پوشیده ماندن این راز تلاش‌های بسیار زیادی کرده و اقدامات بسیار زیادی انجام داد اما در هر صورت هم‌اینک می‌دانیم که نسخه آبی رنگ این گوشی Blue Coral، نام خواهد داشت.

gns-c

براساس آخرین خبرها و شایعات منتشر شده که توسط ایوان بلاس توییت شده است، گلکسی نوت 7 سامسونگ از یک نمایشگر 5.8 اینچی سوپرامولد با دقت 1440 × 2560 پیکسل به همراه ویژگی‌ خمیدگی دو گانه نمایشگر برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن در این فبلت جدید شاهد قرارگیری حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت و همچنین عنبیه چشم نیز خواهیم بود. میزان حافظه رم شش گیگابایتی به همراه وجود نسخه 64 گیگابایتی (میزان حافظه داخلی) از جمله دیگر مشخصات فنی لو رفته این گوشی به حساب می‌آیند. از طرفی احتمال می‌رود همان بخش سخت‌افزاری موجود بر روی گوشی گلکسی اس 7 را بتوانیم بر روی این فبلت جدید نیز ببینیم. در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع، گلکسی نوت 7 سامسونگ از یک دوربین اصلی با حسگر 12 مگاپیکسلی به همراه لنزی با نسبت کانونی f/1.7، سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر،‌ سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز به همراه قابلیت عکاسی در حالت RAW برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و قادر است در کنار عکاسی به فیلم‌برداری به جهت اجرای چت‌های ویدئویی نیز بپردازد. احتمالا باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 4000 میلی‌آمپر ساعت داشته باشد.

به احتمال خیلی زیاد گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در تاریخ دوم ماه آگوست طی مراسم بزرگ و رسمی این شرکت کره‌ای به همگان معرفی خواهد شد. از طرفی انتظار می‌رود در نیمه همان ماه نیز عرضه این گوشی به بازارهای فروش جهانی آغاز گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال