موشک فالکون هوی برای پرتاب سایکی آزمایش می‌شود

اسپیس ایکس قصد دارد آزمایش‌هایی را روی موشک فالکون هوی انجام داده تا این موشک برای ماموریت سایکی ناسا آماده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اسپیس ایکس با استفاده از موشک فالکون هوی قصد دارد ماموریت سایکی ناسارا انجام دهد. به همین دلیل این شرکت آزمایشی را در تاریخ ۳۰ […]

اسپیس ایکس قصد دارد آزمایش‌هایی را روی موشک فالکون هوی انجام داده تا این موشک برای ماموریت سایکی ناسا آماده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اسپیس ایکس با استفاده از موشک فالکون هوی قصد دارد ماموریت سایکی ناسارا انجام دهد. به همین دلیل این شرکت آزمایشی را در تاریخ ۳۰ سپتامبر روی این موشک در مرکز فضایی انجام داده است.

در آزمایش مورد نظر  موشک پس از قرارگیری روی سکوی پرتاب آماده‌سازی‌های اولیه را پشت سر گذاشته است. در این آزمایش اعضای گروه ۲۷ موتور مرحله اول این موشک را روشن کردند. ماموریت سایکی ناسا در تاریخ ۱۲ اکتبر و از مرکز فضایی کندی انجام خواهد شد.

در این ماموریت فضاپیمای سایکی به سمت یک سیارک فلزی با همین نام پرتاب می‌شود که محل آن در کمربند اصلی سیارک‌ها و در بین مریخ و مشتری است. در صورتی که آزمایش‌های اولیه این موشک به درستی انجام شود و فضاپیمای سایکی پرتاب خود را با موفقیت پشت سر بگذارد، اطلاعات بدست آمده می تواند در مورد چگونگی تشکیل سیارک ها و روزهای ابتدایی منظومه شمسی اطلاعاتی را در اختیار دانشمندان بگذارد. به اعتقاد دانشمندان سیارک سایکی ممکن است هسته آشکار از یک پیش سیارک باشد. در حالی که سیارک های مشابه آن برای تشکیل سیاره هایی مانند زمین به یکدیگر پیوسته اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال