نسخه فانتزی گلکسی اس ۲۲ اولترا با همکاری مرسدس و مارک و لونا عرضه می شود

سامسونگ از نسخه فانتزی و محدود گلکسی اس ۲۲ اولترا به صورت نسخه ویژه و با همکاری مرسدس بنز و مارک و لونا رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ که اخیراً از جدیدترین پرچمدار خود به نام گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرده است قصد دارد نسخه های فانتزی این گوشی […]

سامسونگ از نسخه فانتزی و محدود گلکسی اس ۲۲ اولترا به صورت نسخه ویژه و با همکاری مرسدس بنز و مارک و لونا رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ که اخیراً از جدیدترین پرچمدار خود به نام گلکسی اس ۲۲ رونمایی کرده است قصد دارد نسخه های فانتزی این گوشی را نیز با همکاری مرسدس و مارک و لونا عرضه کند. این دو شرکت قصد دارند چند نسخه محدود از این گوشی در حوزه مد و لباس و لوازم جانبی طراحی و عرضه کنند. شرکت مارک و لونا که در حوزه مد و فشن فعالیت می کند قصد دارد این گوشی جدید را با نشانگرهایی مانند توپ، کیف، جاکلیدی، بند و قاب مخصوص به همراه لوازم جانبی های خود در جعبه بزرگ و زرد رنگ به فروش برساند.

نسخه مرسدس EQ این گوشی نیز داخل یک جعبه چمدانی به رنگ بنفش به همراه یک جاکلیدی، بند، کیف و وزنه کاغذی عرضه میشود. روی تمامی محصولات بهمراه گوشی نیز نشان مرسدس حک شده است. طبق تصاویری که از این دو نسخه فانتزی گلکسی اس ۲۲ اولترا منتشر شده این دو نسخه فوق العاده زیبا و از رنگ های جذابی برخوردار خواهند بود. البته هنوز سامسونگ زمان فروش این نسخه های محدود را اعلام نکرده است. احتمالاً فروش این نسخه ها توسط خرده‌فروشان یا شرکای تجاری سامسونگ انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال