افزایش فروش هواوی میت ۶۰ در بازار چین برای اپل دردسرساز شد

فروش گوشی‌های میت ۶۰ هواوی در بازار چین از آیفون ۱۵ بیشتر بوده و این موضوع دردسری تازه برای اپل ایجاد کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رسانه‌های محلی در چین اعلام کردند فروش هواوی میت ۶۰ در بازار این کشور از آیفون ۱۵ بیشتر بوده است. رونمایی هواوی از گوشی‌های […]

فروش گوشی‌های میت ۶۰ هواوی در بازار چین از آیفون ۱۵ بیشتر بوده و این موضوع دردسری تازه برای اپل ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رسانه‌های محلی در چین اعلام کردند فروش هواوی میت ۶۰ در بازار این کشور از آیفون ۱۵ بیشتر بوده است. رونمایی هواوی از گوشی‌های سری میت ۶۰ نشان داد این شرکت قصد دارد بار دیگر به بازار گوشی‌های رده بالا بازگردد. در حال حاضر فروش محصولات این شرکت تنها به بازار چین محدود بوده اما با این حال باعث دردسر اپل در این بازار بزرگ جهانی شده است.

طبق گزارش وب سایت‌های چینی مدل‌های جدید هواوی از جمله مدل گران قیمت آن فروش بسیار بالایی را تجربه کرده‌اند. به نظر می‌رسد در سال آینده میلادی نیز گوشی‌های هواوی می‌تواند روی دستگاه‌های آیفون و فروش آن در چین تاثیر بگذارد.

در حال حاضر هواوی گوشی‌های میت ۶۰ را با قیمت پایین‌تر از گوشی‌های آیفون و حتی برندهای دیگر عرضه می‌کند. در این بین فروش بالای مدل‌هایی از قبیل Ultimate Design نیز کمی عجیب به نظر می‌رسد. زیرا در بین گوشی‌های دیگر از قیمت بالایی برخوردار است.

طبق گزارش‌های منتشر شده کاربران برای تهیه گوشی‌های سری میت ۶۰ هواوی در مقابل نمایندگی‌های این شرکت هوای طولانی تشکیل دادند. به گفته شرکت سازنده در حال حاضر موجودی بسیاری از مدل‌های این سری هم اکنون به پایان رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال