این کمربند یک باتری 3000 میلی‌آمپری ساعتی دارد که می‌توانید آن را دور کمر خود ببندید

برای بسیاری از ما کاربران گوشی‌های هوشمند اتفاق افتاده است که هنگام مسافرت و جابجایی از مکانی به مکان دیگر، شارژ گوشی همراهمان به اتمام رسیده و خاموش می‌شود و به طبع برای شارژ آن به دنبال یک پریز برق می‌گردیم؛ اما می‌دانید پیدا کردن پریز برق در مسافرت کار چندان آسانی نیست، خصوصاً وقتی […]

برای بسیاری از ما کاربران گوشی‌های هوشمند اتفاق افتاده است که هنگام مسافرت و جابجایی از مکانی به مکان دیگر، شارژ گوشی همراهمان به اتمام رسیده و خاموش می‌شود و به طبع برای شارژ آن به دنبال یک پریز برق می‌گردیم؛ اما می‌دانید پیدا کردن پریز برق در مسافرت کار چندان آسانی نیست، خصوصاً وقتی که در جنگل، دریا و یا جایی از این دست هستید. این‌گونه مواقع یادمان می‌آید که بهتر است از پاوربانکی که در جشن تولد خود هدیه گرفته‌ایم استفاده کنیم؛ اما آن را هم در منزل فراموش کرده‌ایم. این داستان برای بسیار از ما آشناست و اتفاق افتاده است؛ اما دیگر جای نگرانی نیست، Kickstarter پروژه‌ای را در دست دارد که این مشکل را به خوبی رفع می‌کند.

Ion-Belt-1 (1)

یک مهندس خلاق ایده‌ای را خلق کرده که یک پک باتری را برای شارژ گوشی در جایی قرار دهد که هیچ‌وقت آن را فراموش نمی‌کنید و آن هم کمربند شماست. این کمربندی یونی همان‌طور که از اسم آن پیداست، هم برای شما کمربند خواهد بود و هم نقش یک پاوربانک همیشه همراه را برای شارژ گوشی شما بازی خواهد کرد. در این کمربند یونی یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده که باید برای شارژ کردن کامل یک گوشی‌هوشمند کافی باشد.

Ion-Belt-7

مانند تمام پک‌های باتری و پاوربانک‌ها، این کمربند یونی هم نیز یک نشانگر ال‌ای‌دی دارد که میزان انرژی باقی مانده در کمربند را نشان می‌دهد. این محصول خلاقانه از یک سو دارای یک پورت یواس‌بی است که از طریق آن شارژ می‌شود و در سوی دیگر خود و در انتهای کمربند، پورت یو‌اس‌بی دارد که می‌توانید با اتصال گوشی خود به آن، دستگاه خویش را شارژ کنید.

چرم دست‌ساز مشکی که کمی هم جلا خورده و براق شده است، جنس این کمربند نسبتاً ضخیم و بزرگ را تشکیل می‌دهد که احتمالاً به خاطر بزرگ و ضخیم بودن آن، مطابق سلیقه تعدادی از کاربران نباشد؛ چراکه معمولاً کمربندهای ضخیم را در مهمانی‌های رسمی استفاده نمی‌کنند و ترجیح بر این است که از یک نمونه باریک‌تر استفاده شود.

اگر این کمربند یونی KickStarter موفق شود، قیمتی در حدود 139 دلار خواهد داشت که به‌طور قابل توجهی از سایر پاوربانک‌های موجود در بازار گران‌تر است.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال