این یک هواپیمای کاردستی است که انرژی مورد نیاز برای پرواز را از خورشید دریافت می‌کند

این روزها دیگر خبری از بازی‌ها کوچه و خیابانی که شاید همه‌ی ما روزی با آنها زندگی می‌کرده‌ایم نیست، حالا کودکان اسباب‌بازی‌های بسیار متنوعی دارند که تفاوت زیادی با آنچه ما داشته‌ایم، دارند؛ Volta Flyer یکی از همین اسباب‌بازی‌ها هست که همانند یک کاردستی و به وسیله‌ی کاغذ ساخته شده است (چیزی شبیه به همان موشک […]

این روزها دیگر خبری از بازی‌ها کوچه و خیابانی که شاید همه‌ی ما روزی با آنها زندگی می‌کرده‌ایم نیست، حالا کودکان اسباب‌بازی‌های بسیار متنوعی دارند که تفاوت زیادی با آنچه ما داشته‌ایم، دارند؛ Volta Flyer یکی از همین اسباب‌بازی‌ها هست که همانند یک کاردستی و به وسیله‌ی کاغذ ساخته شده است (چیزی شبیه به همان موشک خودمان) با این تفاوت که بر روی آن، یک پنل خورشیدی قرار گرفته که می‌تواند با تامین برق مورد نیاز برای حرکت این هواپیما، آن را حداقل 30 ثانیه روی هوا نگاه دارد.

هم‌اکنون طرح تولید این هواپیما توسط گروه ToyLab در وب‌سایت KickStarter استارت خورده و اگر بودجه 39,000 دلاری آن تامین شود، کاربران می‌توانند با پرداخت 40 دلار، کیت کامل این هواپیما کاغذی را که شامل بدنه، موتور، پروانه، پنل خورشیدی و تثبیت‌کننده‌ها می‌شود را دریافت نمایند. طبق گفته‌های سازندگان، زمانی که تمامی این بخش‌ها با یکدیگر ترکیب و هواپیمای ما آماده شود، با نگاه داشتن آن به مدت 90 ثانیه رو به خورشید، انرژی مورد نیاز برای تامین حرکت این هواپیما برای حداکثر 20 دقیقه تامین خواهد شد.

طبق توضیحاتی که تیم ToyLab در صفحه‌ی مربوط به Volta Flyer آورده‌اند، هدف اصلی از تولید این هواپیما، آموزش کودکان است و اینکه آنها خود بتوانند آن را سر هم کرده و از آن استفاده نمایند. به علاوه اینکه این محصول می‌تواند جنبه‌های آموزشی زیادی نیز برای کودکان داشته باشد. هر چند، این موضوعات نمی‌تواند بزرگسالان را از خرید Volta Flyer منع کند، چرا که بازی کردن با موشک‌های کاغذی که بتوانند تا 20 دقیقه در هوا بمانند، واقعا می‌تواند جذاب باشد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال