آیفون 7 اپل با بهبود عمده در بخش دوربین به میدان می‌آید

به نظر می‌رسد که نسل جدید آیفون قرار است با تغییری بزرگ همراه باشد و سازندگان قصد دارند آیفون 7 را با سنسوری دوگانه برای دوربین، وارد بازار کنند. این اطلاعات نیز توسط یکی از نویسندگان وب‌سایت بلومبرگ که پیش از این نیز اطلاعات بسیار خوبی را در مورد محصولات شرکت اپل منتشر کرده بود، […]

به نظر می‌رسد که نسل جدید آیفون قرار است با تغییری بزرگ همراه باشد و سازندگان قصد دارند آیفون 7 را با سنسوری دوگانه برای دوربین، وارد بازار کنند. این اطلاعات نیز توسط یکی از نویسندگان وب‌سایت بلومبرگ که پیش از این نیز اطلاعات بسیار خوبی را در مورد محصولات شرکت اپل منتشر کرده بود، اعلام شده است.

بر اساس این گزارش جدید، نسخه‌ی بزرگتر آیفون 7 که احتمالا با نام Plus وارد بازار خواهد شد، به دو سنسور در قسمت پشتی مجهز شده که به هنگام ثبت تصاویر، دو عکس را به صورت همزمان گرفته و با ادغام کردن این دو عکس، تصویری با کیفیتی بالاتر را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. اینطور که اعلام شده، احتمالا نسخه‌ی کوچکتر آیفون یعنی نسخه‌ی اصلی، فاقد این سنسور باشد.

اگر بخواهیم در مورد دیگر اطلاعات و ویژگی‌های آیفون بعدی صحبت کنیم، شاید طرفدارانی که به دنبال طراحی جدید این محصول هستند، آن‌چنان خوشحال نشوند چرا که آیفون 7 احتمالا شباهت بسیار زیادی با نسل قبلی خود خواهد داشت و بیشتر ویژگی‌های فنی آن تغییر پیدا خواهد کرد. در واقع به نظر می‌رسد که اپل با تغییر دادن روند طراحی آیفون به صورت دو ساله، یک سال به شکل ظاهری دستگاه و سال بعد به ویژگی‌های فنی آن توجه می‌کند.

با این حال، چون سال 2017 دهمین سالگرد عرضه شدن آیفون می‌باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت بخواهد طراحی آیفون 7 را با تغییرات بیشتری همراه سازد.

یکی دیگر از تغییراتی که وب‌سایت بلومبرگ به آن اشاره کرده، دکمه‌ی home در آیفون بعدی می‌باشد که احتمالا تغییراتی در عملکرد آن وجود خواهد داشت. اینطور که اعلام شده، آیفون 7 فاقد دکمه‌ی فیزیکی در بخش جلویی خواهد بود و کاربران برای استفاده کردن از این بخش، می‌توانند از سیستم لمسی دستگاه استفاده کنند، چیزی که پیشتر در مک‌بوک‌های اپل نیز دیده شده بود.

در نهایت، این احتمال نیز وجود خواهد داشت که اپل جک مربوط به هدفون را از دستگاه خود حذف کرده و کاربران را به خرید هدفون‌های بلوتوثی و بدون سیم تشویق کند. البته می‌توان حدس زد که اپل با انجام این کار، می‌خواهد هدفون را از طریق رابط لایتنینگ به دستگاه مجهز سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال