ابعاد لنز دوربین گوشی G4 الجی دو برابر G3 خواهد بود

اگر هنوز هم در مورد افزایش میزان 80 درصدی جذب نور توسط دوربین جی4 الجی در مقایسه با گوشی جی3 این شرکت، شگفت زده‌اید، باید گفت که ماژول لنز بزرگ‌تر موجود در این گوشی (طبق اعلام رسانه‌های کُره‌ای)، باعث آن شده است. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی برای اولین بار در این عرصه از […]

اگر هنوز هم در مورد افزایش میزان 80 درصدی جذب نور توسط دوربین جی4 الجی در مقایسه با گوشی جی3 این شرکت، شگفت زده‌اید، باید گفت که ماژول لنز بزرگ‌تر موجود در این گوشی (طبق اعلام رسانه‌های کُره‌ای)، باعث آن شده است. همچنین دوربین 16 مگاپیکسلی این گوشی برای اولین بار در این عرصه از دیافراگم عریض f/1.8 استفاده می‌کند که ابعاد شیشه لنز آن، دو برابر این مقدار در گوشی جی3 الجی است. همچنین در مورد ساختار لنز دوربین آن هم باید گفت که از 6 عدد المنت بهره می‌برد که این مقدار بسیار زیاد بوده و در ایجاد دقت بالای تصاویر بسیار مفید است.

از طرفی دیگر، کمپانی الجی از شیشه فوق باریک و 0.1 میلی‌متری خود با ویژگی فیلتر رنگ آبی استفاده کرده است که از اختلالات جزئی ایجاد شده توسط نور مادون قرمز نشر شده از این گوشی بر روی لنز آن، جلوگیری می‌کند. البته ماژول حسگر استفاده شده در گوشی جی4، همان سنسور استاندارد با پیکسل‌هایی به ابعاد 1.12 میکرون بوده و مطمئنا در هنگام قرار‌گیری در محیط‌های کم نور و برای ثبت هر‌چه بهتر عکس، نیازی به حبس کردن نفس خود نداریم و کارایی آن در نور کم همانند یک دوربین DSLR است. در کنار آن، مطمئنا گوشی هوشمند جی4 الجی از یک لرزشگیر اپتیکال پیشرفته‌تر بهره می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال