نکسوس 5X با کابل درون‌ جعبه نمی‌تواند به رایانه‌ی شما متصل شود

همان‌طور که اکثر علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی از آن آگاه هستند، گوگل دو نکسوس جدید را در رویداد نیویورک رونمایی کرد. نکسوس 5X ال‌جی و 6P هوآوی، دو نکسوس جدید گوگل هستند که از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز بهره می‌برند. به‌نظر می‌رسد گوگل برای نکسوس 5X ال‌جی، کابل مورد نیاز برای وصل شدن به رایانه‌های‌ […]

همان‌طور که اکثر علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی از آن آگاه هستند، گوگل دو نکسوس جدید را در رویداد نیویورک رونمایی کرد. نکسوس 5X ال‌جی و 6P هوآوی، دو نکسوس جدید گوگل هستند که از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز بهره می‌برند. به‌نظر می‌رسد گوگل برای نکسوس 5X ال‌جی، کابل مورد نیاز برای وصل شدن به رایانه‌های‌ شخصی را در جعبه قرار نداده است. بنابراین کاربر برای اتصال گوشی خود به رایانه‌ باید این کابل را به صورت جداگانه خریداری کند.

براساس صفحه‌ی رسمی گوگل، جبعه‌ی نکسوس ال‌جی دارای سه آیتم است که خود گوشی، شارژر آن و کابل یو‌اس‌بی Type-C را برای شارژ گوشی شامل می‌شود. کابلی که باید در این جعبه قرار می‌گرفته اما گوگل آن را قرار نداده، کابل یو‌اس‌بی Type-C به یو‌اس‌بی Type-A بوده است. درگاه یو‌اس‌بی Type-A امروزه در تمامی کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها مورد استقاده قرار می‌گیرد.

حال نکته‌ی جالب‌تر در مورد این خبر آن است که نکسوس 6P هوآوی که مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرت‌مند‌تری نیز دارد، دارای این کابل در جعبه به صورت پیش‌فرض بوده است و کاربر دیگر نیازی به خرید کابل جداگانه ندارد.

به‌هر‌حال کاربران کشورهای مختلف می‌توانند کابل مورد نیاز برای اتصال نکسوس ال‌جی به رایانه‌های خود را با قیمت 12 دلار تهیه کنند. این کابل در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی موجود بوده و به راحتی پیدا می‌شود اما بهتر بود گوگل آن را از ابتدا در جبعه‌ی گوشی قرار می‌داد تا کاربر سرگردان به دنبال خرید آن نباشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال