گوشی V20 ال‌جی قبل از عرضه ۶۰ هزار آزمون ایمنی و کارایی را با موفقیت پشت سر گذاشته است

آیا در جستجوی یک گوشی ایمن به جای گلکسی نوت 7 هستید؟ گوشی ال‌جی V20 ممکن است انتخابی مناسب باشد نه تنها فقط به خاطر دوربین دوگانه و کیفیت صدای عالی بلکه به دلیل اینکه این گوشی هوشمند قبل از ارائه به بازارهای آمریکا و سایر نقاط دنیا، بیش از شصت هزار آزمون ایمنی و […]

آیا در جستجوی یک گوشی ایمن به جای گلکسی نوت 7 هستید؟ گوشی ال‌جی V20 ممکن است انتخابی مناسب باشد نه تنها فقط به خاطر دوربین دوگانه و کیفیت صدای عالی بلکه به دلیل اینکه این گوشی هوشمند قبل از ارائه به بازارهای آمریکا و سایر نقاط دنیا، بیش از شصت هزار آزمون ایمنی و کارآیی را پشت سر گذاشته است.

آزمون‌هایی که در جهت بررسی دوام این گوشی انجام شده است قابل توجه است، ال جی از یک میله استیل برای تست‌های افتادن استفاده کرده که مواد استفاده شده در این آزمون جزء سخت‌ترین مواد برای این منظور هستند. همچنین آزمون افتادن از فاصله یک متری روی لبه، و بررسی دستگاه به منظور بهبود پایداری سخت‌افزار و کشف عیوب آن انجام شده و دیگر آزمون‌ها شامل افتادن یک توپ استیل روی نمایشگر این گوشی و بررسی قابلیت تحمل وزن یک شخص توسط این گوشی است.

همچنین گوشی V20 آزمایشات حساسیت صفحه لمسی توسط کاربر و آزمایشات امواج رادیویی را پشت سر گذاشته است. از دیگر آزمایشات انجام شده روی این گوشی،  قابلیت ارسال سیگنال در محیط‌های وایرلس مختلف است. البته آزمایش ماشین‌های خودکار برای بررسی سرعت پاسخ به سرویس‌های شبکه‌ای خاص همانند رومینگ بین المللی نیز انجام شده است.

در زمانی‌که دیگر شرکت بزرگ کره‌ای، سامسونگ، با انتقادات وسیعی راجع به یکی از محصولاتش مواجه شد؛ مشاهده آزمایشات گسترده یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، ال جی، قابل تقدیر است که امیدواریم تمام تلاش‌های این شرکت در جهت ارائه گوشی V20 به عنوان یک گوشی ایمن، بادوام و با کارایی بالا نقش بر آب نشود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال