ساعت هوشمند Moto 360 با طراحی مربع شکل به بازار می‌آید

زمانی که اولین ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو 360 معرفی شد، یک تفاوت بسیار بزرگ میان این دستگاه و دیگر محصولات بازار وجود داشت. در آن زمان، بسیاری از سازندگان، ساعت‌های هوشمند را همراه با صفحه‌نمایش‌های مربعی شکل معرفی می‌کردند، اما شرکت موتورولا محصول جدید خود را با صفحه‌نمایشی دایره‌ای عرضه کرد. هر چند، قرار […]

زمانی که اولین ساعت هوشمند موتورولا یعنی موتو 360 معرفی شد، یک تفاوت بسیار بزرگ میان این دستگاه و دیگر محصولات بازار وجود داشت. در آن زمان، بسیاری از سازندگان، ساعت‌های هوشمند را همراه با صفحه‌نمایش‌های مربعی شکل معرفی می‌کردند، اما شرکت موتورولا محصول جدید خود را با صفحه‌نمایشی دایره‌ای عرضه کرد. هر چند، قرار نیست که همیشه محصولات با یک طراحی ثابت تولید شوند.

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط وب‌سایت Gizmo China منتشر شده، پیش از این موتورولا بر روی نسخه‌ای از ساعت موتو 360 با صفحه‌نمایش دایره‌ای کار می‌کرده و حتی نسخه‌ای مفهومی از آن را نیز توسعه داده است. این سایت مدعی شده که نسخه اول موتو 360 قرار بوده با صفحه‌نمایش مربعی وارد بازار گردد اما پس از گذشت زمان، مدیران تصمیم گرفتند تا این ساعت هوشمند، نمایشگری دایره‌ای شکل داشته باشد. به لطف تصاویری که در گذشته منتشر شده، این امکان برای ما وجود دارد تا بتوانیم آنچه را که موتورولا در ذهن داشته، به عینه مشاهده کنیم.

در مورد طراحی این ساعت هوشمند، هیچ اطلاعات درستی در دست نیست، اما اگر بخواهیم به تصویری که در گذشته منتشر شده و حالا در اختیارمان قرار گرفته استناد کنیم، موتو 360 چهره‌ی چندان جذابی در برابر ساعت‌های هوشمندی که حالا تولید می‌شوند نخواهد داشت.

به هر حال هنوز هم بسیاری از سازندگان هستند که ساعت‌های هوشمند خود را با صفحه‌نمایش‌های دایره‌ای تولید می‌کنند، اما نظر شما چیست؟ آیا واقعا چنین اتفاقی در مورد نسل جدید موتو 360 نیز اتفاق خواهد افتاد؟ همچنین باید پرسید که آیا واقعا نسل جدید موتو 360 قرار است با این چهره وارد بازار شود؟ چرا که اگر چنین چیزی اتفاق بیفتد، بدون شک بسیاری از کاربران سمت محصول جدید موتورولا نمی‌روند!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال