خبر دریافت به‌روزرسانی امنیتی ماهانه Moto Z تایید شد

زمانی که یک گوشی هوشمند اندرویدی را خریداری می‌کنید، مسلما به بروزرسانی‌های ‌آینده آن نیز توجه خواهید کرد. اگر به دنبال ارائه آپدیت‌های نرم افزاری هستید، مسلما توجه به شرکت تولید کننده گوشی‌ هوشمند مورد نظر بسیار حیاتی خواهد بود. اخیرا خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این که گوشی موتو زد شرکت موتورولا بروزرسانی امنیتی […]

زمانی که یک گوشی هوشمند اندرویدی را خریداری می‌کنید، مسلما به بروزرسانی‌های ‌آینده آن نیز توجه خواهید کرد. اگر به دنبال ارائه آپدیت‌های نرم افزاری هستید، مسلما توجه به شرکت تولید کننده گوشی‌ هوشمند مورد نظر بسیار حیاتی خواهد بود. اخیرا خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر این که گوشی موتو زد شرکت موتورولا بروزرسانی امنیتی ماهانه شرکت گوگل را دریافت نخواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که این خبر درست نباشد.

این سوء تفاهم از جایی شروع شد که در در یکی از بررسی‌های مربوط به وب‌‌سایت Ars Technica که در حال نقد گوشی‌های هوشمند جدید موتورولا با نام Moto Z و Moto Z Force بود، نوشته شده بود که شرکت موتورولا اعلام کرده است آپدیت‌های امنیتی ماهانه برای این سری از گوشی‌ها ارائه نخواهد شد. این موضوع از آن‌جایی نگران کننده بود که این سری از گوشی‌ها با آپدیت امنیتی ماه می‌ در حال فروخته شدن بودند. البته پس از آن شرکت موتورولا تمامی این موارد را رد کرده و به طور رسمی اعلام کرد که این سری از گوشی‌ها از آخرین آپدیت امنیتی ماهانه گوگل پشتیبانی خواهند کرد. در واقع زمانی که در تاریخ 28ام جولای این سری از گوشی‌های هوشمند به بازار عرضه شدند، آپدیت امنیتی ماه جولای اندروید برای آنها ارائه خواهد شد.

مسلما این خبر برای کاربران و خریدارانی که به گوشی‌های جدید سری موتو زد علاقه دارند بسیار مهم و البته خوشحال کننده خواهد بود. از طرفی از آن‌جایی که هر کسی به اطلاعات موجود در گوشی‌ خود وابسته است پس مسلما وجود آخرین بروزرسانی امنیتی بر روی آن بسیار مهم و حیاتی خواهد بود. اما در هر صورت بهتر است از نصب برنامه‌های دانلود شده از منابع غیر معتبر و همچنین گشودن ایمیل‌های مشکوک جدا خودداری نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال