لپ‌تاپ C15 وایو رنگارنگ خواهد بود

شاید سونی با فروش بخش وایو کار خود را با این شرکت به اتمام رسانده باشد اما کاربرانی که هنوز لپ‌تاپ‌های وایو را خریداری می‌کنند، هنوز به استفاده از این برند اعتقاد دارند. تاکنون وایو لپ‌تاپ‌های مختلفی را عرضه کرده است؛ لپ‌تاپ‌هایی با طراحی استاندارد و مشخصه‌های فنی قابل قبول برای دنیای امروزی اما لپ‌تاپ […]

شاید سونی با فروش بخش وایو کار خود را با این شرکت به اتمام رسانده باشد اما کاربرانی که هنوز لپ‌تاپ‌های وایو را خریداری می‌کنند، هنوز به استفاده از این برند اعتقاد دارند. تاکنون وایو لپ‌تاپ‌های مختلفی را عرضه کرده است؛ لپ‌تاپ‌هایی با طراحی استاندارد و مشخصه‌های فنی قابل قبول برای دنیای امروزی اما لپ‌تاپ جدید وایو، با محصولات قبلی این شرکت به نظر می‌رسد کمی متفاوت باشد.

وایو با معرفی جدیدترین لپ‌تاپ خود، C15 رویه‌ای متفاوتی را پیش گرفته و طراحی جالب این لپ‌تاپ نشان داده که این شرکت در بخش طراحی این لپ‌تاپ تغییر و تحولاتی را به وجود آورده است. طراحی رنگارنگ C15 مشخص می‌کند که وایو به خوبی با نیاز کاربران آشنایی دارد و لپ‌تاپ‌های خود را برای انواع سلیقه‌ها عرضه می‌کند. لپ‌تاپ 15.5 اینچی تازه‌وارد وایو، تصاویر را با رزولوشن 1366 در 768 به کاربران نشان می‌دهد. این لپ‌تاپ توسط پردازنده‌ی 3215U سلرون شرکت اینتل پشتیبانی شده و به 4 گیگابایت رم مجهز شده است. وایو برای این لپ‌تاپ قیمت بسیار بالای 650 دلاری را در نظر گرفته است که با این قیمت، می‌توان لپ‌تاپ‌های ساده‌تر از لحاظ ظاهری اما با مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندتری را خریداری کرد.

نسخه‌های دیگری نیز از این لپ‌تاپ معرفی شده که نمایشگر این لپ‌تاپ را تا رزولوشن فول‌اچ‌دی جلو برده و رم آن را نیز به 8 گیگابایت ارتقا داده است. نسخه‌ی یاد شده از پردازنده‌ی i3 شرکت اینتل استفاده می‌کند و طبیعتا از قیمت بالاتری نسبت به نسخه‌ی قبلی برخوردار است. هنوز وایو زمان عرضه‌ی رسمی این لپ‌تاپ را بیان نکرده اما انتظار می‌رود به زودی شاهد عرضه‌ی آن به بازارهای جهانی باشیم.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال