اکسپریا G3112 و G3121 اولین گوشی‌های سال آینده سونی خواهند بود

سونی از هم‌اکنون به فکر گوشی‌های سال آینده‌ی خود است و دو گوشی جدید را در رگولاتوری کشور روسیه ثبت کرده است. دو گوشی ثبت شده‌ی سونی به شماره ساخت G3112 و G3121 هستند که اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و سخت است بتوانیم با توجه به شماره ساخت آن‌ها در مورد […]

سونی از هم‌اکنون به فکر گوشی‌های سال آینده‌ی خود است و دو گوشی جدید را در رگولاتوری کشور روسیه ثبت کرده است. دو گوشی ثبت شده‌ی سونی به شماره ساخت G3112 و G3121 هستند که اطلاعات زیادی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند و سخت است بتوانیم با توجه به شماره ساخت آن‌ها در مورد برنامه‌ی چشم بادامی‌های ژاپنی صحبت کنیم. با این‌حال می‌توان گفت که این دو گوشی، احتمالا گوشی‌های پایین‌رده و یا میان‌رده خواهند بود.

نزدیک‌ترین گوشی که سونی با این شماره ساخت معرفی کرده اکسپریا E4 بوده که شماره‌ی G2104 را با خود یدک می‌کشید. به طور کلی سونی رابطه‌ی خوبی با شماره‌های ساخت گوشی و روند منظم آن‌ها ندارد و به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت در مورد این دو صحبت کرد.

با نزدیک‌تر شدن به دو رویداد بزرگ CES و MWC، احتمالا دو گوشی نام برده در دیگر رگولاتوری‌ها نیز ثبت خواهند شد و برخی از این رگولاتوری‌ها به قدری خوب هستند که بتوانند اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار دهند. بنابراین بهتر است تا انتشار اطلاعات بیشتر در این زمینه منتظر بمانیم.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال