سونی دوربین فیلم‌برداری FS7 II را معرفی کرد

سونی FS7 یکی از محبوب ترین دوربین‌های فیلم برداری نیمه حرفه‌ای بازار است. این دستگاه به سبب کیفیت بالای ویدئو، توانمندی‌ها و قابلیت‌هایش، طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری حرفه ای، در بین فیلم سازان مستقل و سازندگان ویدئوهای یوتیوب (Youtube) محبوب است.   اکنون سونی جانشینی […]

سونی FS7 یکی از محبوب ترین دوربین‌های فیلم برداری نیمه حرفه‌ای بازار است. این دستگاه به سبب کیفیت بالای ویدئو، توانمندی‌ها و قابلیت‌هایش، طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با دوربین‌های فیلمبرداری حرفه ای، در بین فیلم سازان مستقل و سازندگان ویدئوهای یوتیوب (Youtube) محبوب است.

gsmarena_001

 

اکنون سونی جانشینی به نام FS7 II معرفی کرده است که در کنار مدل قدیمی به فروش خواهد رسید. بیشتر تغییرات مدل جدید بر روی کاغذ مشخص نیست، اما آن‌ها تغییرات طراحی را کاملا با دقت و براساس بازخورد کاربران انتخاب کرده اند که باید استفاده‌ی کاربر را راحت تر کند.

FSII یک فیلتر ND الکترونیک متغیر دارد. شما می‌توانید فیلتر ND الکترونیک را به راحتی در محدوده 2-7 حتی وقتی در حال فیلمبرداری هستید، تنظیم کنید. حتی می‌توانید آن را روی حالت خودکار بگذارید تا خودش بنابر شرایط تنظیم شود. می‌توانید هر سه پارامتری که مد نظرتان است را برای دکمه‌ها تعیین کنید تا هر زمان که نیاز داشتید، به سرعت آن‌ها را تغییر دهید.

دوربین یک اهرم قفلی از نوع پایه‌ی E دارد که به شما اجازه می‌دهد که با پیچاندن حلقه‌ی لنز به جای خود لنز، لنز را جدا کرده و دیگر نیازی به برداشتن پایه پشتیبان لنز نخواهد بود و بدین ترتیب در زمان صرفه جویی خواهد شد.

gsmarena_002-1

FS7 از طراحی بدون ابزار برای اتصال و تنظیم منظره یاب و گریپ دستی استفاده می‌کند. میله‌های قسمت مربع پایدار و بست‌های روی ال سی دی و بدنه‌ی دوربین به منظره یاب امکان می‌دهد که بدون تغییر ارتفاع به عقب و جلو حرکت کند.

برای FS7 II، پکیج‌های لنز حاوی لنز سوپر 35 میلیمتری با پایه‌ی E 18-110 میلیمتری در دسترس خواهد بود. این لنز از فناوری موشن اپتیک صاف سونی استفاده می‌کند که برای ثبت تصاویر متحرک بهینه سازی شده است و مسائلی چون خزش لنز، تنفس لنز، تغییر محور نوری و عدم توانایی فوکوس در حین حالت زوم، در آن چاره اندیشی شده است. FS7 II از فرمت کارت XQD پشتیبانی می‌کند و سونی نیز نخستین کارت XQD 256 گیگابایتی در صنعت را در کنار دوربین عرضه کرده است.

FS7 II در ژانویه‌ی 2017 با قیمت 10000 دلار برای دستگاه و 13000 دلار اضافی برای لنز 18-110 میلی متری در دسترس خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال