نسخه جدید وب کلاب هاوس به قابلیت گوش دادن به مکالمات مجهز شد

کلاب هاوس یکی از از پلتفرم های محبوب کاربران محسوب می شود که از اوایل شروع ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد. این هدفون تا کنون تنها توسط گوشی های iOS و اندروید در دسترس قرار داشته اما از اکنون کاربران نسخه وب نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند. به گزارش سرویس […]

کلاب هاوس یکی از از پلتفرم های محبوب کاربران محسوب می شود که از اوایل شروع ویروس کرونا کار خود را آغاز کرد. این هدفون تا کنون تنها توسط گوشی های iOS و اندروید در دسترس قرار داشته اما از اکنون کاربران نسخه وب نیز می توانند از این برنامه استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلاب هاوس در توییت جدید خود از آزمایش یک گزینه جدید خبر داد که در آن کاربران می توانند گفت و گوهای مربوط به چت روم ها را با دیگر کاربران کلاب هاوس یا شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارند. در واقع این اشتراک گذاری از طریق مرورگر وب خواهد بود و کاربران با ارسال لینک گفتگو و اتاق زنده بدون نیاز به حساب کاربری در کلاب هاوس امکان مشاهده و شنیدن مکالمات وجود دارد. البته هنوز زمان نهایی فعال سازی این ویژگی بصورت عمومی اعلام نشده است.

 البته در حال حاضر تنها برای گوش دادن می توان از این ویژگی استفاده کرد و امکان ملحق شدن به گفتگو وجود ندارد. این قابلیت نسبت به رقبایی مانند Spaces توییتر با کمی تاخیربه کلاب هاوس اضافه شده است. این در حالی است که توییتر ماه‌ها پیش نسخه وب Spaces را در دسترس کاربران قرار داده بود و خیلی بهتر توانسته است از کلاب هاوس پیشی بگیرد. آمارهای اخیر نشان می‌دهد پیش از این کلاب هاوس در زمان اوج محبوبیت توانسته بود به میزان ۸ میلیون دانلود دست پیدا کند. اما از ماه آوریل تاکنون این میزان به کمتر از ۱ میلیون رسیده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال