مک‌بوک پرو بعدی با حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور عرضه خواهد شد

مک‌پوک پروی بعدی اپل که مدت‌هاست شایعات پیرامون آن در حال گسترش است احتمالا ویژگی فراتر از نمایشگر OLED را هم به کاربر تحویل خواهد داد و آن‌ هم تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی پاور لپ‌تاپ خواهد بود. گزارش جدیدی رسیده است که نشان می‌دهد اپل همانند آیفون‌ها و آیپدهای خود، حسگر اثر […]

مک‌پوک پروی بعدی اپل که مدت‌هاست شایعات پیرامون آن در حال گسترش است احتمالا ویژگی فراتر از نمایشگر OLED را هم به کاربر تحویل خواهد داد و آن‌ هم تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی پاور لپ‌تاپ خواهد بود. گزارش جدیدی رسیده است که نشان می‌دهد اپل همانند آیفون‌ها و آیپدهای خود، حسگر اثر انگشتی را در مک‌بوک پروی بعدی و بر روی دکمه‌ی پاور آن تعبیه خواهد کرد که برای امنیت بیشتر و در پرداخت‌های اینترنتی به کمک کاربر می‌آید. فعلا از چگونگی کارکرد آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما این ویژگی می‌تواند به راحتی به جای قراردادن رمز عبور برای مک‌بوک‌های اپل به کار گرفته شود و بدون شک به کاربر احساس امنیت زیادی را تلقی خواهد کرد.

برای اینکه بخواهیم از این شایعه مطمئن شویم باید تا پاییز امسال و معرفی رسمی مک‌بوک پرو بعدی اپل منتظر بمانیم اما مدارکی نیز بر صحت این شایعه وجود دارد. کدهای به کار رفته در سیستم‌عامل مک‌بوک بعدی اپل نشان داده‌اند که اپل در مک‌بوک پروی بعدی از نمایشگر OLED و حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند و در کنار درگاه Thunderbolt 3 که از درگاه یو‌اس‌بی Type-C پشتیانی می‌کند به نظر می‌آید در نهایت مک‌بوک بعدی اپل با ویژگی‌های متعدد و قابل قبولی وارد بازار می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال