اپلیکیشن پیانو برای تاچ‌بار مک‌بوک پرو 2016 اپل

اپل تاکنون ویژگی‌های بسیار جذابی را برای تاچ‌بار مک‌بوک جدید خود معرفی کرده است که می‌توان به قابلیت‌های مختلف تنظیم صدا و برخی از برنامه‌ها در تاچ‌بار مک‌بوک پرو 2016 اشاره کرد. تاچ‌بار مک‌بوک پرو جدید اپل به قدری مورد توجه قرار گرفت که حتی یکی از کاربران بازی DOOM را بر روی آن اجرا […]

اپل تاکنون ویژگی‌های بسیار جذابی را برای تاچ‌بار مک‌بوک جدید خود معرفی کرده است که می‌توان به قابلیت‌های مختلف تنظیم صدا و برخی از برنامه‌ها در تاچ‌بار مک‌بوک پرو 2016 اشاره کرد. تاچ‌بار مک‌بوک پرو جدید اپل به قدری مورد توجه قرار گرفت که حتی یکی از کاربران بازی DOOM را بر روی آن اجرا کرد و حالا به نظر می‌رسد نوآوری جدیدی در این اپلیکیشن به کار گرفته شده است.

برنامه‌ی جدید تاچ‌بار مک‌بوک پرو 2016 اپل که Touch Bar Piano نام گرفته این امکان را به کاربران می‌دهد تا بیش از 128 ساز مختلف را در تاچ بار مک‌بوک پرو امتحان کنند. به گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی این نرم‌افزار، این برنامه بر روی دیگر مک‌بوک‌ها هیچ قابلیتی را نخواهد داشت و تنها می‌توان از آن بر روی تاچ‌بار مک‌بوک پرو استفاده کرد. علاوه بر صدای پیانو، می‌توان از این برنامه برای صدای درام و تار نیز استفاده کرد. تاکنون قابلیت‌های زیادی توسط تاچ‌بار مک‌بوک پرو اپل معرفی شده و به نظر می‌رسد طی ماه‌های‌ آینده برنامه‌های بیشتری برای این نمایشگر کوچک منتشر شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال