تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید

سیستم عامل هواوی اکنون روی حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. به نظر می رسد استفاده از این سیستم عامل روند افزایشی و رو به رشد سریع داشته و از زمان معرفی آن تا کنون نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در […]

سیستم عامل هواوی اکنون روی حدود ۱۰۰ میلیون دستگاه نصب شده است. به نظر می رسد استفاده از این سیستم عامل روند افزایشی و رو به رشد سریع داشته و از زمان معرفی آن تا کنون نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی در خرداد امسال سیستم‌عامل هارمونی ۲ را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون بسیاری از کاربران این سیستم عامل را نصب کردند و در حال حاضر پس از انتشار نسخه ۶ بتا آن تعداد کاربران استفاده کننده از این سیستم عامل به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده است. در کمتر از یک ماه پیش از این نیز سیستم عامل هامونی ۲ توانست با رکورد ۷۰ میلیون دستگاه در بازه زمانی بسیار کوتاه رکورد دیگری را ثبت کند.

تعداد ۱۰۰ میلیون دستگاه مجهز به سیستم عامل هارمونی 2 مربوط به کاربرانی است که از سیستم عامل اندروید به این سیستم عامل کوچ کرده اند. به این تعداد باید دستگاه هایی که با این سیستم عامل به بازار عرضه می‌شوند نیز اضافه کرد.

سیستم‌عامل هارمونی شرکت هواوی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ به طور رسمی معرفی شد. پس از آن نسخه های آپدیت آن نیز در دسترس کاربران قرار گرفت. در چند ماه گذشته نیز هواوی هارمونی ۲ را معرفی کرد که با گذشت زمان بسیار اندک توانست در تمامی گوشی های موبایل ساخت این شرکت مورد استفاده قرار بگیرد.

این سیستم عامل هم اکنون بر روی ۱۰۶ مدل از دستگاه های ساخت هواوی مانند گوشی هوشمند و تبلت نصب شده است. با وجود آمارهای اخیر تعداد آن نیز رو به افزایش است. افزایش تعداد دستگاه‌های با سیستم عامل هارمونی نشان می‌دهد تحریم‌های اعمال شده از سوی ایالات متحده بر روی هواوی و پیشرفت های مربوط به این سیستم عامل تاثیر زیادی نداشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال