انتشار تصاویر رسمی از گوشی ردمی نوت ۱۳ معرفی آن در ۳۰ شهریور ماه را تایید می کند

تیزرهای تبلیغاتی که اخیرا از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً تصاویری مربوط به گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد این گوشی را در […]

تیزرهای تبلیغاتی که اخیرا از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس منتشر شده است نشان می‌دهد این گوشی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً تصاویری مربوط به گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی قصد دارد این گوشی را در تاریخ ۲۱ سپتامبر معرفی کند. طبق اعلام شیائومی این مراسم در ساعت ۱۹ در روز پنجشنبه هفته آینده برگزار شده و در آن سه گوشی از خانواده ردمی نوت ۱۳ معرفی می‌شود.

در پوستر مربوط به معرفی این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو تصویر دو گوشی ی نوت ۱۳ پرو و پرو پلاس دیده می‌شود که دارای نمایشگر خمیده و پنل پشتی بافت‌دار هستند.

از دیگر تفاوت‌های میان اعضای این خانواده می‌توان به بدنه چند رنگ در مدل پروپلاس اشاره کرد که در بخش مربوط به ماژول دوربین مشاهده می‌شود. در مدل پرو نیز ماژول دوربین به حالت عادی قرار گرفته است. مدل پروپلاس دارای یک ماژول دوربین یکپارچه با بدنه بوده برخی ویژگی‌های دوربین نیز در کنار ماژول دیده می‌شود همچنین چیدمان دوربین نیز در این دو گوشی متفاوت است.

شیائومی پیش از این مشخصات مربوط به گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۳ را به طور رسمی منتشر کرده بود. مدل پرو پلاس از تراشه ۴ نانومتری دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا استفاده شده است که می‌تواند شبکه 5G را نیز پشتیبانی کند.

گوشی جدید ردمی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HP3 قرار دارد که پیش از این در ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نیز استفاده شده بود. اکنون با تراشه جدید به صورت بهینه در این گوشی قرار دارد و سنسور آن نیز عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال