قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پیش از رونمایی فاش شد

کمپانی آنر قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های جدید خود به نام‌های مجیک ۶ و ۶ پرو رونمایی کند. اکنون پیش از رونمایی برخی از مشخصات فنی این سری از گوشی‌های آنر از جمله قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آن به همراه طراحی گوشی‌ها افشا شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاریخ […]

کمپانی آنر قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های جدید خود به نام‌های مجیک ۶ و ۶ پرو رونمایی کند. اکنون پیش از رونمایی برخی از مشخصات فنی این سری از گوشی‌های آنر از جمله قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آن به همراه طراحی گوشی‌ها افشا شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تاریخ ۲۰ دی ماه زمان رویداد دو روزه آنر در چین خواهد بود که در آن محصولات جدید این شرکت از جمله گوشی‌های سری مجیک ۶ و سیستم عامل Magic OS 8.0 رونمایی خواهد شد. پیش از رونمایی گزارش‌هایی در مورد این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً این خانواده از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای برخوردار هستند.

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به نام Rodent950 تصاویری از این گوشی‌ها منتشر کرده که در آن طراحی آنها به صورتی جذاب نشان داده شده است. همچنین گوشی های معرفی شده در پنل پشتی خود دارای دوربین‌های سه گانه با چینش مثلثی هستند که یک لنز تله فوتو پریسکوپی نیز در آنها دیده میشود. علاوه بر آن با توجه به علامت درج شده در پنل پشتی می‌توان به قابلیت زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری آن نیز پی برد.

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی چینی ویبو تست قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آنر مجیک ۶ پرو و مقایسه آن با هواوی میت ۶۰ پرو را منتشر کرده است. این آزمایش مقدماتی نشان دهنده وجود قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در رقیب چینی هواوی است. نتیجه این آزمایش نشان می‌دهد ارتباط ماهواره‌ای در مجیک ۶ پرو نسبت به میت ۶۰ پرو از سرعت بیشتری برخوردار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال