کوچک‌ترین گوشی اندرویدی با نمایشگری 2.4 اینچی در فروشگاه آمازون قرار گرفت؛ مشخصاتی پایین‌رده

بعد از معرفی گوشی 4 اینچی شرکت اپل به نام آیفون SE و مشخصات فنی نسبتا بالای آن شاید شما هم به فکر خرید گوشی‌هایی با نمایشگری کوچک‌تر افتاده باشید؛ اما مشکل اینجاست که گوشی‌های کوچک معمولا دارای مشخصات فنی بسیار پایینی هستند. برای مثال گوشی تازه وارد شرکت Posh Mobile جز این گوشی‌ها به حساب […]

بعد از معرفی گوشی 4 اینچی شرکت اپل به نام آیفون SE و مشخصات فنی نسبتا بالای آن شاید شما هم به فکر خرید گوشی‌هایی با نمایشگری کوچک‌تر افتاده باشید؛ اما مشکل اینجاست که گوشی‌های کوچک معمولا دارای مشخصات فنی بسیار پایینی هستند. برای مثال گوشی تازه وارد شرکت Posh Mobile جز این گوشی‌ها به حساب می‌آید. در واقع باید این‌طور بگوییم که فعلا تنها گوشی‌هوشمند کوچکی که دارای مشخصات فنی قابل قبولی است آیفون SE اپل بوده و گوشی Micro X S240 شرکت Posh Mobile حتی نمی‌تواند به آن نزدیک هم شود. این گوشی دارای نمایشگری 2.4 اینچی است و از گوشی شرکت ال‌جی که در سال 2007 معرفی شد و نمایشگری 2.81 اینچی داشت نیز کوچک‌تر است.

 کوچک‌ترین گوشی اندرویدی با نمایشگری 2.4 اینچی در فروشگاه آمازون قرار گرفت؛ مشخصاتی پایین‌رده

این گوشی دارای چیپست شرکت مدیاتک  MT 6572M بوده و از پردازنده‌ای دو هسته‌ای با قدرت پردازش 1 گیگاهرتزی بهره می‌برد. 512 مگابایت رم بر روی این گوشی تعبیه شده که در کنار آن حافظه‌ی رام 4 گیگابایتی گنجانده شده است. دوربین اصلی این گوشی تنها از سنسوری 2 مگاپیکسلی برخوردار است و دوربین جلوی آن نیز دارای دوربین VGA خواهد بود. باتری 650 میلی‌آمپری در زیر قاب گوشی قرار گرفته و اندروید 4.4 هم به صورت پیش‌فرض نصب شده است.

 کوچک‌ترین گوشی اندرویدی با نمایشگری 2.4 اینچی در فروشگاه آمازون قرار گرفت؛ مشخصاتی پایین‌رده

این گوشی هم‌اکنون در وب‌سایت شرکت آمازون با قیمت 52 دلار و تخفیف 42 درصدی از قیمت اصلی 89 دلاری برای فروش قرار گرفته است. به‌هر‌حال اگر شما به دنبال گوشی برای فرزند خود می‌گردید یا هدف دیگری برای خرید گوشی جز صحبت با آن ندارید شاید این گوشی بتواند برای شما مفید واقع شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال