مشخصات گلکسی فیت ۳، دستبند جدید سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

مشخصات جدیدی از گلکسی فیت ۳ سامسونگ منتشر شد که نشان می دهد این دستبند می تواند برای ۲۱ روز شارژ دهی داشته باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات منتشر شده از دستبند جدید سامسونگ طراحی آن و عمر باتری طولانی آن را نشان می دهد. سامسونگ قصد دارد به زودی گلکسی فیت […]

مشخصات جدیدی از گلکسی فیت ۳ سامسونگ منتشر شد که نشان می دهد این دستبند می تواند برای ۲۱ روز شارژ دهی داشته باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اطلاعات منتشر شده از دستبند جدید سامسونگ طراحی آن و عمر باتری طولانی آن را نشان می دهد. سامسونگ قصد دارد به زودی گلکسی فیت ۳ را رونمایی کند. این دستبند به دلیل ویژگی‌های خاص خود می‌تواند با دستبندهای تناسب اندام ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت برندهای چینی رقابت کند. احتمال اینکه گلکسی فیت ۳ همزمان با گلکسی اس ۲۴ رونمایی شود بسیار زیاد است.

یکی از افشاگران به نام احمد کوایدر در مورد مشخصات این دستبند اطلاعاتی را منتشر کرده است. گلکسی فیت ۳ مجهز به صفحه نمایش اولد به اندازه 1.61 اینچ است که با قاب آلومینیومی و استاندارد IP68 عرضه خواهد شد. بنابراین می‌تواند در برابر گرد و غبار و آب مقاوم باشد. این دستبند دارای بند سیلیکونی بوده و تنها ۲۱.۳۹ گرم وزن دارد.

دیگر اطلاعات مربوط به این دستبند زمان شارژدهی آن است. باتری آن می‌تواند تنها با یک بار شارژ تا ۲۱ روز کارکرد داشته باشد. این عمر باتری تقریباً ۱۰ برابر عمر باتری معمولی در ساعت‌های گلکسی سامسونگ است. این دستبند با دیگر قابلیت‌ها نظیر شتاب سنج، مانیتور برای نشان دادن ضربان قلب ژیروسکوپ قابلیت ردیابی خواب عرضه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال