هکر نرم افزار تسلا از وجود حالت ایلان در نرم افزار خودران این شرکت خبر داد

یک هکر که نرم افزار تسلا را هک کرده است اعلام کرد ویژگی ایلان در این نرم افزار دارای قابلیت های خاص است که به راننده امکان می دهد تا بدون قرار دادن دست روی فرمان حرکت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمال دارد ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل تسلا […]

یک هکر که نرم افزار تسلا را هک کرده است اعلام کرد ویژگی ایلان در این نرم افزار دارای قابلیت های خاص است که به راننده امکان می دهد تا بدون قرار دادن دست روی فرمان حرکت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمال دارد ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل تسلا برای خود یک حالت فوق سری رانندگی داشته باشد که امکان رانندگی بدون دخالت دست را ایجاد می‌کند.

یک هکر به نام Greenthronly این حالت مخفی را کشف کرده و گفته این ابن حالت با نام ایلان دیده شده است. این هکر با بررسی رمز خودرو برای مدت طولانی توانست برخی از ویژگی های نرم افزار تسلا را کشف کند. وی پس از کشف حالت ایلان از قابلیت های آن ویدیویی را تهیه و منتشر کرده است. البته در مورد تنظیمات آن و نحوه کارکرد آن فیلمی منتشر نشده اما به نظر می رسد صحبت های هکر واقعی باشد. به گفته وی استفاده از نرم افزار در حالت کاملا خودکار به توجه نیاز نداشته و در آن از سیستم کمک راننده پیشرفته مبتنی بر دید تسلا استفاده شده است. البته این گزینه با پرداخت ۱۵ هزار دلار فعال خواهد شد. البته این ویژگی طی گزارشی مورد شکایت بسیاری از کاربران بوده و انها مدعی شدند این سیستم دارای شتاب ناگهانی یا ترمز ناگهانی است.

سیستم خودران درتسلا از رانندگان می خواهد تا در زمان رانندگی فرمان را تکان دهد و از توجه راننده نسبت به رانندگی مطمئن شود. اما اغلب بسیاری از افراد از این موضوع شکایت داشته و آن را نقص تلقی می کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال