زمان برگزاری کنفرانس سالانه بیلد مایکروسافت مشخص شد

مایکروسافت زمان رسمی برگزاری کنفرانس بیلد را در سال جدید میلادی اعلام کرد. در این کنفرانس قرار است در مورد هوش مصنوعی Copilot و فناوری‌های مرتبط با آن و موارد دیگر اخبار جدیدی اعلام شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مایکروسافت کنفرانس سالانه بیلد توسط این شرکت از تاریخ ۱ […]

مایکروسافت زمان رسمی برگزاری کنفرانس بیلد را در سال جدید میلادی اعلام کرد. در این کنفرانس قرار است در مورد هوش مصنوعی Copilot و فناوری‌های مرتبط با آن و موارد دیگر اخبار جدیدی اعلام شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به گفته مایکروسافت کنفرانس سالانه بیلد توسط این شرکت از تاریخ ۱ تا ۳ خرداد در سیاتل برگزار خواهد شد. در این کنفرانس که برای توسعه دهندگان تدارک دیده شده است درباره هوش مصنوعی Copilot و موارد دیگر خبرهایی منتشر خواهد شد.

این شرکت پست جدیدی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و در آن زمان رسمی برگزاری این کنفرانس را اعلام کرده است. مایکروسافت سال گذشته این کنفرانس را به صورت حضوری برگزار کرد و اکنون قصد دارد علاوه بر برگزاری حضوری این کنفرانس در سیاتل آن را به صورت آنلاین نیز برگزار کند.

سال گذشته در کنفرانس بیلد مایکروسافت تلاش‌های این شرکت در زمینه هوش مصنوعی به نمایش گذاشته شد. پس از آن ابزارهای ساخته شده از قبیل Copilot Studio و Windows AI Studio برای توسعه دهندگان منتشر شد. احتمالاً این شرکت امسال نیز در مورد هوش مصنوعی ویندوز و مایکروسافت ۳۶۵ مواردی را مطرح کرده و این موضوعات در کانون توجهات این کنفرانس قرار خواهد گرفت.

هنوز هیچ اشاره‌ای به برنامه مایکروسافت در این کنفرانس نشده و صفحه مربوط به کنفرانس بیلد تنها به دعوت از شرکت کنندگان پرداخته است. این شرکت در چند ماه اخیر روند مناسبی را در پیش گرفته و ارزش بازار آن نیز اوایل این ماه برای نخستین بار به عدد ۳ تریلیون دلار رسیده است.

همچنین مایکروسافت با داشتن ارزش بازاری معادل ۳.۱۲۵ تریلیون دلار اکنون به عنوان با ارزش‌ترین شرکت در جهان محسوب می‌شود. مایکروسافت اخیرا پادکستی را در رابطه با ایکس باکس و آینده مربوط به این محصولات منتشر کرده است. همچنین این شرکت قصد دارد در مورد محصولات جدید در کنفرانس سالانه خود توضیحاتی را ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال