زمان رونمایی از سری گلکسی S22 و مراسم آنپکد سامسونگ فاش شد

پیش از این شایعات بسیاری در رابطه با معرفی گوشی گلکسی S22 سامسونگ در اوایل ماه آینده میلادی منتشر شده بود. اکنون یک رسانه کره ای اعلام کرد مراسم آنلاین آنپکد ۲۰۲۲ در ۲۸ فوریه برگزار می شود. در این اطلاع رسانی تاریخ پیش فروش و عرضه این گوشی گلکسی نیز اعلام شده است. به […]

پیش از این شایعات بسیاری در رابطه با معرفی گوشی گلکسی S22 سامسونگ در اوایل ماه آینده میلادی منتشر شده بود. اکنون یک رسانه کره ای اعلام کرد مراسم آنلاین آنپکد ۲۰۲۲ در ۲۸ فوریه برگزار می شود. در این اطلاع رسانی تاریخ پیش فروش و عرضه این گوشی گلکسی نیز اعلام شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از نشریه Digital Daily سامسونگ قصد دارد در یک مراسم آنلاین در ۱۹ بهمن ماه از گوشی‌های جدید سری گلکسی S22 رونمایی کند. به گفته این نشریه پیش فروش این دستگاه نیز از ۲۰ بهمن شروع خواهد شد. این اطلاعات منتشر شده نیز از یک مقام ناشناس سامسونگ روایت شده است.

این خبرگزاری نوشته است احتمالاً رویداد مورد نظر سامسونگ در هشتم فوریه خواهد بود و کلیه دعوتنامه ها نیز تا پایان ماه برایشان ارسال می شود. با توجه به اطلاعات بدست آمده مشخص است که سامسونگ در مراسم کنگره جهانی موبایل بدون معرفی گوشی جدید خود حضور خواهد داشت. البته تاریخ معرفی پرچمداران سامسونگ پیش از این و برای اولین بار توسط جان پراسر از منابع آگاه بازار در همان تاریخ ۸ فوریه عنوان شده بود. به نظر می رسد همان تاریخ ۱۹ بهمن گزینه اصلی باشد.

سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به دلیل ویژگی های جدید و منحصر به فرد خود زمان عرضه به بازار با استقبال بیشتری روبه‌رو خواهد شد. به عنوان مثال طی گزارش‌های منتشر شده این گوشی از روشن ترین نمایشگر بازار بهره خواهد برد. همچنین میزان تاخیر قلم اس پن این گوشی نسبت به گلکسی نوت به یک سوم کاهش یافته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال