با نازک‌ترین گوشی هوشمند HTC آشنا شوید

در حالیکه اچ‌تی‌سی به ساختن گوشی‌های نازک شهرت زیادی ندارد، اخیرا گوشی‌های هوشمندی را عرضه کرده که قطری کمتر از 8 میلیمتر دارند. جدیدترین این گوشی‌ها HTC One E9 Plus بوده که با داشتن ابعاد 56.5×76.5×7.54 یکی از نازک‌ترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌باشد. البته این گوشی را می‌توانیم نازک‌ترین گوشی HTC نام ببریم اگر گوشی HTC WF5w امروز در […]

در حالیکه اچ‌تی‌سی به ساختن گوشی‌های نازک شهرت زیادی ندارد، اخیرا گوشی‌های هوشمندی را عرضه کرده که قطری کمتر از 8 میلیمتر دارند. جدیدترین این گوشی‌ها HTC One E9 Plus بوده که با داشتن ابعاد 56.5×76.5×7.54 یکی از نازک‌ترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی می‌باشد. البته این گوشی را می‌توانیم نازک‌ترین گوشی HTC نام ببریم اگر گوشی HTC WF5w امروز در چین معرفی نشده بود.

با نازک‌ترین گوشی هوشمند HTC آشنا شوید

HTC WF5w با داشتن 152 گرم وزن و ابعاد  158.7×79.7×7.49 میلی‌متر، لقب نازک‌ترین گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی را به خود اختصاص داده است. این گوشی نازک اچ تی سی نسخه‌ی اندروید 5.0.2 را اجرا می‌کند و دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 720*1280 می‌باشد. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای گوشی کار خود را با 1.5 گیگاهرتز انجام می‌دهد که به همراه 2 گیگابایت رم می‌تواند از پس اجرای اکثر برنامه‌ها و بازی‌های موجود بر بیاید. دو سنسور 13 مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلو و عقب گوشی تعبیه شده است.

فعلا این گوشی برای چین تهیه شده است و احتمالا شاهد عرضه‌ی آن به صورت جهانی با نام Desire خواهیم بود. فعلا تا عرضه شدن گوشی در مناطق مختلف می‌توانید به عکس‌هایی که از گوشی در وبسایت چینی منتشر شده نگاهی بیندازید:

با نازک‌ترین گوشی هوشمند HTC آشنا شوید با نازک‌ترین گوشی هوشمند HTC آشنا شوید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال