اداره فدرال هواپیمایی آمریکا تمامی پهبادهای بی‌سرنشین را ردیابی خواهد کرد

ادره فدرال هواپیمایی آمریکا در تلاش است تا قوانینی را برای شناسایی و ردیابی پهبادهای بی سرنشین وضع کند. بدین ترتیب تمامی پهبادها از طریق اینترنت و یا خود پهباد با سیستم اداره فدرال هوایی در ارتباط خواهند بود. البته برای این موضوع استثنا نیز وجود دارد. به عنوان مثال پهبادهایی که تنها 400 متر […]

ادره فدرال هواپیمایی آمریکا در تلاش است تا قوانینی را برای شناسایی و ردیابی پهبادهای بی سرنشین وضع کند. بدین ترتیب تمامی پهبادها از طریق اینترنت و یا خود پهباد با سیستم اداره فدرال هوایی در ارتباط خواهند بود.

البته برای این موضوع استثنا نیز وجود دارد. به عنوان مثال پهبادهایی که تنها 400 متر از مرکز خود دور میشوند میتوانند اطلاعات مکان یابی خود را از طریق اینترنت با  FAA در میان بگذارند. همچنین پهبادهای تفریحی و یا با وزن کمتر از 250 گرم نیز نیازی به ارسال داده ندارند. ارسال داده نیز از طریق شماره سریال هر پهپاد و یا ترکیبی بی‌همتا از اعداد و حروف خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از Engadget، تمامی خلبانان این پهبادها  تا 3 سال فرصت دارند تا این قوانین را به مرحله اجرا درآورند. این قوانین به منظور مدیریت ترافیک پهبادها در نظر گرفته شده است. با توجه به این قوانین پهباد شرکت هایی نظیر آمازون و UPS ابتدا باید خود را وارد این سیستم کرده و سپس توسط مقامات شناسایی شوند تا بتوانند به سرویس دهی بپردازند.

مدیر اتحادیه پهبادهای تجاری آمریکا میگوید: “زمان سه سال برای هم راستا شدن با این قوانین بسیار زیاد است. تا آن زمان بسیاری از قوانین دیگر توسط شهروندان زیر پا گذاشته میشوند. این قوانین می بایست پیش از این اجرا میشد نه سه سال دیگر”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال