رونمایی موتورولا از گوشی‌هوشمند DROID MAXX 2؛ باتری بزرگ‌تر، مگاپیکسل بالاتر و ارزش بیشتر

شرکت موتورولا امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود که مختص به اپراتور مخابراتی ورایزن هستند، رونمایی به عمل آورد. اول گوشی هوشمند از این دسته که مورد رونمایی قرار گرفت، DROID Turbo 2 نام داشت. سپس این شرکت به معرفی گوشی دیگری با نام DROID MAXX 2 اقدام نمود. این گوشی که در آن عبارت MAXX به […]

شرکت موتورولا امروز از دو گوشی هوشمند جدید خود که مختص به اپراتور مخابراتی ورایزن هستند، رونمایی به عمل آورد. اول گوشی هوشمند از این دسته که مورد رونمایی قرار گرفت، DROID Turbo 2 نام داشت. سپس این شرکت به معرفی گوشی دیگری با نام DROID MAXX 2 اقدام نمود. این گوشی که در آن عبارت MAXX به معنای “بیشترین”، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است دارای میزان دوام باتری بسیار شگفت‌آوری بوده و در کنار آن دوربین بسیار قدرتمندی دارد.

در حقیقت این گوشی نسخه ایالات متحده تلفن هوشمند Moto X Play این شرکت می‌باشد که قبلا در مناطقی همچون اروپا، کانادا و هند شاهد عرضه آن بودیم. این گوشی دارای طراحی بسیار زیبا و مینیمالیستی و همچنین ساده‌ای بوده و در رنگ‌های بسیار زیادی قابل خریداری خواهد بود. علاوه بر آن قاب پشتی گوشی قابلیت تعویض در رنگ‌های مختلف را خواهد داشت. از طرفی در کنار وجود پنل‌های رنگی، می‌توانید برای این گوشی کاورهای بسیار زیبا و کاربردی Moto Flip Shell را نیز تهیه نمایید.

از نظر سخت‌افزاری هیچ چیز نسبت به گوشی X Play تغییر نکرده است. در واقع گوشی DROID MAXX 2 موتورولا از چیپ 64 بیتی اسنپدراگون 615 شرکت کوآلکام با هشت هسته 1.7 گیگاهرتزی بهره‌مند است. این تراشه را بیشتر در گوشی‌های میان‌رده بازار خواهید دید. علاوه بر آن میزان حافظه RAM این گوشی برابر دو گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی آن نیز به 16 گیگابایت می‌رسد. البته این گوشی تا میزان 128 گیگابایت از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد نمایشگر این گوشی برابر 5.5 اینچ بوده و دقت تصویر آن برابر 1080 × 1920 پیکسل است. باتری غول‌آسای 3630 میلی‌آمپر ساعتی آن نیز می‌تواند گوشی را برای مدت زمان 48 ساعت (برای مصارف ترکیبی) روشن نگه دارد. علاوه بر آن سیستم شارژ سریع برای این گوشی نیز موجود بوده و در واقع می‌توانید با 15 دقیقه شارژ گوشی به مدت 8 ساعت از آن استفاده کنید. دقت دوربین اصلی گوشی برابر 21 مگاپیکسل بوده و دارای لنزی با عدد دیافراگم F2.0 به همراه فلاش LED دو گانه است. دقت دوربین سلفی آن نیز معادل 5 مگاپیکسل می‌باشد.

گوشی DROID MAXX 2 موتورولا از فلسفه این شرکت به جهت خالص نگه داشتن سیستم عامل اندروید گوشی بهره‌مند است. البته در این گوشی تعدادی از برنامه‌های و قابلیت‌های پیش‌فرض موتورولا نیز وجود دارد که برای مثال می‌توان به دستیار صوتی Moto Voice، جسجرهای مربوط به اجرای فوری دوربین گوشی و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد.

Motorola DROID MAXX 2 را می‌توانید در تاریخ 29ام اکتبر از وب‌سایت ورایزن خریداری نمایید. علاوه بر آن نسخه آنلاک شده این گوشی را نیز می‌توانید با پرداخت 384 دلار در اختیار داشته باشید.

در بخش زیر شاهد نمایش تصاویر رسمی این گوشی هستید:

در نهایت نظر شما چیست؟ آیا این گوشی ارزش قیمت آن را دارد؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال