گوشی هوشمند چینی Vivo Xplay 5 از 6 گیگابایت حافظه ی رم استفاده خواهد کرد

شاید در فضای مجازی نام شرکت چینی Vivo را شنیده باشید، شرکتی که در کشور چین از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و گوشی‌های هوشمند خود را با وسواس زیادی تولید می‌نماید. اطلاعاتی که از گذشته تا کنون در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود نیز از قدرت بسیار بالای آن خبر می‌داد تا اینکه […]

شاید در فضای مجازی نام شرکت چینی Vivo را شنیده باشید، شرکتی که در کشور چین از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده و گوشی‌های هوشمند خود را با وسواس زیادی تولید می‌نماید. اطلاعاتی که از گذشته تا کنون در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود نیز از قدرت بسیار بالای آن خبر می‌داد تا اینکه اولین شایعات در مورد میزان حافظه‌ی رم این دستگاه منتشر شد. شایعات به وجود 6 گیگابایت حافظه‌ی رم در گوشی جدید این شرکت با نام Xplay 5 اشاره داشتند که بسیاری از افراد آن را تنها یک شایعه می‌دانستند. اما اخیرا این شرکت تیزری منتشر کرده که نشان می‌دهد Vivo Xplay 5 از 6 گیگابایت حافظه‌ی رم LPDRR4 استفاده خواهد نمود!

به نظر می‌رسد که این شرکت حافظه‌های 4 گیگابایتی که اخیرا مورد استفاده‌ی دیگر سازندگان همچون ال‌جی و سامسونگ قرار گرفته است را کنار گذاشته و قصد دارد از 6 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار چیپ قدرتمند Snapdragon 820 استفاده نماید تا قدرتی خیره‌کننده را پیش روی کاربران قرار دهد. شاید با خود بگویید که واقعا چنین میزان حافظه‌ی رمی در یک گوشی اندرویدی مورد نیاز نیست. در این مورد حق دارید، اما مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که استفاده‌ از حافظه‌ی رم بالاتر اعلاوه بر افزایش دادن سرعت، می‌تواند مورد استفاده‌ی گرافیک این گوشی نیز باشد، چیزی که ما در مورد آن مطمئن نیستیم.

Vivo-Xplay-5

متاسفانه Vivo این گوشی را در بارسلونا معرفی ننموده و یکم مارس (11 اسفندماه) را زمان معرفی رسمی گوشی Xplay 5 اعلام کرده است. احتمالا باید در این روزهای باقی مانده نیز شاهد انتشار اطلاعاتی رسمی در مورد این دستگاه باشیم چرا که سازندگان به شلوغ کردن فضای مجازی پیش از معرفی محصولات خود عادت دارند! در مورد خود Xplay 5 نیز ما چیز زیادی نمی‌دانیم و از روی تیزرهای منتشر شده تنها می‌توان به وجود 6 گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4 در کنار چیپ Snapdragon 820 و صفحه‌نمایش 2K پی برد.

به هر حال چاره‌ای نداریم تا 1 هفته‌ی دیگر را برای آشنایی با این دستگاه، منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال