قابلیت Waves در کلاب هاوس برای دعوت از دوستان به اتاقهای صوتی استفاده می شود

کلاب هاوس اخیراً روی قابلیت جدیدی به نام Waves کار می‌کند که از آن برای دعوت به اتاق های صوتی استفاده خواهد شد. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن قصد دارند روی جنبه های اجتماعی این برنامه تمرکز کنند. پیش از این کلاب هاوس تلاش داشت تا با حمایت از برنامه‌های زنده تولیدکنندگان محتوا باعث […]

کلاب هاوس اخیراً روی قابلیت جدیدی به نام Waves کار می‌کند که از آن برای دعوت به اتاق های صوتی استفاده خواهد شد. به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن قصد دارند روی جنبه های اجتماعی این برنامه تمرکز کنند. پیش از این کلاب هاوس تلاش داشت تا با حمایت از برنامه‌های زنده تولیدکنندگان محتوا باعث جلب نظر شرکت کنندگان شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک محقق به نام جین منچوم وونگ تصاویری از قابلیت Waves به صورت اسکرین شات منتشر کرد که در آن تصویر یک لوگوی کلاب هاوس مشاهده می شود که در صورت استفاده از آن می‌توانید برای دوستان خود دست تکان دهید و آنها را به اتاق‌های صوتی دعوت کنید.

هنوز کلاب هاوس در مورد این ویژگی توضیحاتی منتشر نکرده است. اما به نظر می رسد از این ویژگی تنها برای اتاق‌های اجتماعی این پلتفرم استفاده شود. تلاش‌های توسعه‌دهندگان کلاب هاوس برای بهبود این پلتفرم با افزایش ویژگی های آن همچنان ادامه دارد. این شرکت تلاش دارد روی کاربردهای حرفه‌ای این اپلیکیشن کار کند تا بتواند در فضای رقابتی بین شبکه‌های اجتماعی خدمات بهتری را به کاربران ارائه دهد. قابلیت جدید نیز امکان تجریه کاربری بهتر را به کاربر خواهد داد. کلاب هاوس تابستان امسال از چندین قابلیت جدید برای این شبکه اجتماعی رونمایی کرد تا بتواند کاربران بیشتری را به جلب کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال